|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
| Tjenare! jag undrar om man enkelt kan kolla om denna fläkt ha gett upp.. har en 96as e39 .. | |
|
Börja med att konstatera att fläkten går att snurra runt helt lätt för hand utan oljud eller annat. Fläkten kan testas genom att koppla 12V direkt på kablaget som går ut från motorn. FP |
|
| Borde finnas billigare fläktar på ebay.de... | |
|
Funktionen har varit till och från i min fläkt ett tag, men de senaste dagarna mest från... Därför har terrängen sonderats. Hur är det med denna fläkt: Länk ? Passar den min 530D -01 (tillv. 010216) ?? Det är enbart sista siffran i partnumret som skiljer sig. Jag har 5 i denna annons är det en 6:a. Är det så att dieselarna har annan fläkt? Karl Birgander, Kalmar BMW 530dAT -01 & Porsche 944 S2 -90 Förr: BMW 318is -90 |
|
| Hej Fami,sök på bildelsbasen eller åk till en bildemontering o be att dom söker över hela landet säj att du inte har någon egen dator så söker dom säkert åt dej,någonstans i Sverige finns det säkert någon,Perra | |
| Någon som använt ac fläkten som kylning framför kylaren ist (till motorn) eller ger den för lite? | |
| Gav 1500:- för en ny fläkt på ebay. Dock har jag den äldre fläkten som satt fram till mitten av 98. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.