|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
fjamsetramsa |
är inte det lite dyrt?? |
| Dyrt? Tja, NÅGOT galet med bilen är det ju uppenbarligen. Först ville ingen ha bilen på 18 månader, sen köpte trådstartaren den bara för att sälja den en månad senare. Och nu gör sig som sagt ägare nummer 23 av med bilen. Efter tre veckor. | |
|
Skaplig prishöjning. Nu sitter det fälgar av samma sort runt om i alla fall! Kontrastlacken osv är ju fortfarande fel dock. Låter väldigt fint med "komplett ifylld servicebok", undrar om det verkligen kan vara så bra att den är ifylld hela vägen från -90 till -05 och på rätt sätt. -M5 E34 Limousine register Länk |
|
|
Undrar varför den dök upp till salu så snabbt igen ! Billy B10 , Alpina Club Schweden Länk |
|
| HD91: När man lägger ut bilar på bytbil.com så kryssar man för olika alternativ typ "komplett ifylld servicebok " osv, jag tycker det är fel då säkerligen en stor del av alla gamla bilar inte har det, bättre att då skriva välservad ist, samma gäller "all utr" = då är det bättre med ordet välutrustad då det är mycket ovanligt med tex en bil som har exakt all tänkbar fabriksutrustning, den här bilen OKP*** skulle ju in på storservice osv enl trådskaparen men i annonsen står det ju liten service dom menar väl typ oljebyte lr nåt !!!! som sagt undrar varför det säljs igen då den skulle vara då fin !!!! | |
| Skulle inte tänka tanken på att köpa en sådan bil. 23 ägare!!! Som tidigare sagt stått i 18mån utan spekulant. Verkar vara bil som spökar en hel del, men man vet ju aldrig, kan va fin? Ja skulle nog inte lägga mycket pengar på inköp där med tanke på vad dolda fel på en M5a kan kosta. Motor rep 25k och upp. Dämpare ca22k mm, mm | |
fjamsetramsa |
Tja 25lapp....skitkur troligtvis.... |
|
Eh vilka påhopp man fick här då (: Bilen är inte såld, jag har den kvar & är supernöjd. Annosen lades upp enbart för att kolla intresse. Håller på att fixa i ordning bilen. I vår ska det förmodligen på nya stötdämpare, håller även på att byta lite slitna stag & bussningar. Bilen är enligt mig i kanonskick, har inte haft nåra som helst problem med den, den sköts väl av mig. Jag älskar den! Ta det lungt grabbar ;) |
|
| Dom blir sådär =) | |
|
Hej Patric. Jag ser att bilen är till salu IGEN. Tråkigt tycker jag. JAg har ägt den bilen mella 98 06 16 & 2000 06 16. Då jag köpte den av Andreas. Innan dess var det en så kallad Börje bil (ljusare silvermet nertill). Ihop skruvad efter att den var helt plundrad. Jag sålde till Dåderman tror jag han heter. Fullständigt tokig. Esco bil (Huddinge) som servade henne när jag ägde den (och allt jag ägt efter det) var ledsen för att den nya ägaren KÖRDE VERKLIGEN SKITEN ur bil HELA TIDEN. Han har i dag en blå M5 -99 som är fuktansvärt hårt körd. Vi får se om jag lägger ett bud på min första kärlek och tar hem henne igen. Men då bara för att vårda henne ömt. Denna bil har en UNIK historia. Till och med grabbarna på skadecenter runt om landet känner igen denna bil. Jag finns på staffan.swenzen@telia.com Ajö! Pocke |
|
| "kul läsning" !! | |
|
Hej Pimpen. Som du säkert förstår, försvann serviceboken med plundringen. Motor och transmission satt kvar. Börje Bil köpte in den från försäkringsbolaget. Köpte en ny inredning i Tyskland. Bilen hellackades innan ihop sättning. Detta tog ungefär 2 år innan Andreas köpte den av Börje. Jag har för mig att Andreas beställde den av Börje (att sätta ihop den). Sedan köpte jag den 98 06 16. Fick ha den ifred i 3 veckor innan en svart M5 E34 dök upp i mitt kvarter. Ytterliggare 3 veckor senare snodde dom den. Kriminalaren som känner ESCO och BÖRJE hittade bilen omgående efter mitt spaningsuppslag. Ny instrumentpanel blev resultatet. Sågen dom använt för att ta bort rattkryckan hade förstört den. Det tog 8 veckor innan jag kunde hämta bilen hos Börje. Panelen kostade 20000 + moms. Pocke |
|
| Ok bra att veta ? | |
|
hmmm... verkar ha varit med om en del den vagnen.. BMW CS #5139 |
|
|
Någon som vet varför den är till Salu? Har haft våran M5 i över 6 år och är fortfarande nöjd !! Lite svårt att förstå att den skall säljas så snabbt... |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.