|
|
|
|---|---|
|
min kylare läcker som ett såll vid infästningen till expansionskärlet....dvs vid botten. jag har bytt packningn...fast det rinner fortfarnade ut vatten nertill vid kanten...måste jag byta hela kylaren eller kommer packningen täta efter ett tag? Jag har överhettat kylaren några gånger... | |
| Hade samma problem. Klipp av ca 4 cm av slangen som är uttöjd, pressa in den slangen, kläm fast den med klämmaren som satt där innan | |
| asså...det läcjer inte där...det läcker vid botten av exp.kärlet.!! | |
| Om den är otät på fästning så finns det ett sätt! Klipp ett par cm från det gamla fästen, tryck in slangen kläm den med stålklämma! Sen är det klart | |
| vafan snackar du om? vet du ens hur en kylare ser ut på en E36 ??? | |
| Då får du köpa en ny kylare eller sätt på lagerlim sånt skit! Och det är inte billigt minsann | |
| jag köpte ny kylare...kostade bara 1970 kr | |
| bara? hehe bussningar för 179kr, beg vattenpump för 300kr eller nåt är bara, men kylare för 2000kr är lite dyrt sen ska det väl monteras av nån meckare om du inte kan... | |
svintoleffe |
Jag skulle aldrig ha köpt en ny kylare, det köper man beg. Länk Bimmern MVH Leffe |
| Har man pengar så är det lugnt...jag köpte kylare, termostat, vattenpump, slirkoppling till fläkten....slutade på över 4000....inga pengar om man ska hålla på med en misshandlad -95a | |
| Har man pengar så är allt lugnt. | |
| Har man pengar så är allting lugnt, men | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.