|
|
|
|---|---|
m3mal |
Jag skulle tycka det var snyggt, men går det m.a.p. offset? Finns det någon som vet? |
|
tror faktist inte att det funkar... i så fall får du bredda lite!!! Mmmmm dom i Marabou!?!?!? eller var det M3??? |
|
| Det kan funka, men då får du lämna i väg fälgarna och få annlägnings ytan nerfräst så du ändrar et måttet. | |
| Vilken M5-fälg talar vi om? | |
m3mal |
Den som sitter på nästan alla E34 M5 åtminsone 92-95. Den har nån slags snyggt vinklat 5-ekrat alu-lock påskruvat på egentilgen simpelt ful fälg. |
| Bak skall det funka. Men fram blir det problem eftersom offseten skiljer ganska mycket, runt 15mm har jag för mig. Men som sagt man kan lämna in fälgen och få centrumet ner svarvat för en ganska överkommlig peng. | |
|
Jag köte ett par M5 fälgar med däck av en kille som haft dem på en E36 325, och de hade skrapat ytterkanten på däcken rejält. Det var 8*17 runt om med 215/45*17 däck på. Jag misstänker att du får göra som de andra säger, fräsa ner anliggsytan på fälgens baksida. Jag fick mina fälgar svetsade, svarvade och slipade på intera för 2000 kr vilket jag tycker var en rimlig slant. Gå in på deras hemsida och kolla! www.intera-sverige.se RAWLAW Words of wisdom: *Second place is the first loser! *Only the one competing can win. *If you´ve got it but didn´t bring it, you should have stayed at home. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.