|
|
|
|---|---|
|
Hej, Har efter mycket om och men fått igång telefonen i min bil, men tyvärr så är det inte riktigt 100%. När jag försöker att ringa från färddatordelen så får jag inget ljud i högtalarna trots att en högtalarikon lyser upp och att stereon dämpas. Ringer jag dock direkt från luren så får jag ljud i den... Detta kanske har ett samband med att när jag lyssnar på stereon så får jag inget ljud alls ur vänster framdörr, båda högtalarna är tysta trots att jag försöker att manipulera fadern och balansen. Skall ljudet från telefonen enbart komma från vänster framhögtalare eller är det ett annat problem jag har? | |
|
hej! jag har ett problem med min telefon ja med! hur fick du den att funka! jag har ett gammal simkort. men jag fattar ej hur man får den att fungera! den står sim karte prÛfen. jag gissar på att man ska slå in sin pin nånstanns! men var.. vet du hur man gör kanske? Kim Andersson |
|
|
Telefonljudet ska komma från båda sidor i de runda främre högtalarna. ( De har dubbla talspolar, en för stereon och en för telefonen). Simkorten är en ständig följetong. E38 har en kortläsare under telefonluren i mittarmstödet samt en direkt i telefonenheten i bagageutrymmet. (vänstersida direkt framför bakljuset). Den bakre läsaren brukar funka bäst. Min egen erfarenhet är att man måste ha ett s.k. 5volts kort. (fick ej 3V att fungera). Det verkar dock fungera med 3voltskort för flera här på forumet. |
|
|
Mcgregor: Nær jag bestællde tvillingkort från vodafone så bad jag uttryckligen om ett 5V kort. De verkade førstå vad jag ville ha den till eftersom de frågade om det var till en bil. Sedan satte jag in kortet i kortlæsaren som ær i bagageutrymmet och då fungerade det direkt nær jag slog in pinkoden. Hittar telefonen kortet så skall den fråga efter pin, din frågar efter simkortet så du har något problem med det istællet. Powertoy: Tack før hjælpen, blir nog att riva ner dørrsidan iallafall, efter lite nogrannare lyssning så kan jag konstatera att jag hør personen nær jag kør med handsfree men vældigt vældigt svagt. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.