|
Sida 2 av 5
|
|
|---|---|
|
Bilen har redan haft 5 ägare kanske var det ett mätarskruvat lik som han ville bli av med:) Skojja bara jag diggar kungen. |
|
|
Måste ju ändå kännas lite festligt att stå och fylla i de där försäkringspapprena med självaste kungen ;-) Men jag antar att Tarras eller ordningsmakten hjälpte CGXVI med den biten. |
|
| Nu har aftonbladet fått till rubriksättning och bilder ordentligt på hemsidan: " Rånade Securitas med lastmaskin" med ovanstående bild på Kungen och hans krockade CSL ( CSL= Lastmaskin ?- nåja) | |
| oj oj nu är det nog fullt påställ hos Aftonbladet nu har de dessutom plockat fram sina döds-mördar-krigs-sexslav-terrorist storlek på rubriken. När man dessutom ser bilden på bilen med en liten buckel på skärmen så inser man hur upptrisat det här kommer bli. Morgon program och Ro***t C***in kommer ha fullt upp i flera veckor nu. | |
| Nu har de fått ordning på bilderna igen, men det såg riktigt kul ut en stund! Det verkar som det blir blodpudding till lunch på drottningholm i höst med rubriksättning som "Kungen kan gå miste om sin bonus" ojojoj! | |
|
Ja, hur ska han ha råd med sin CSL nu när han blir av med sin bouns!!! :-) "Robert Collin: "Det här är 100 procent kungens fel" Får stöd av försäkringsbolag." Nu fick han också vara med på första sidan! :-) Mvh Abbe Dagboken: Länk |
|
|
Corren har en ganska bra bild på kärran efter krocken: Länk Vad innebär CSL? / Micke |
|
| Är det bevisat nu att v70 har mycket bättre bromsar än M3 CSL? | |
|
Satt nog fetare däck på V70:n oxå. ;-) "Polisen: Inga misstankar om brott." är inte kungen straffbefriad? Det tjatades om det när han körde för fort... Begå brott och bli straffad är olika saker iofs. /chni |
|
|
Jag fick det bevisat att V70 har riktigt sura bromsar när han försökte hänga med min M3:a vid en inbromsning. Länk |
|
| hehe ganska skojj, min flickvänns far åkte förbi olycksplatsen med sin lastbil endast någon minut efter krocken, ovetande om att det var kungen=) | |
| Crash is king! ;-) | |
Njuren |
Kungen av trafikbrott? Fortkörning, kör avställd bil på klippparty, krock , dottern kör med sin Lexus mitt på gågatan... BMW - i nöd och lust? |
|
Kungligt av kungen att köra (inte åka) M3 CSL !! Det är respekt. Inga fjantiga Volvo-limousiner med massage-stolar där inte... |
|
|
Dom har det i generna i den familjen att krocka med bilar "Kungens kurva" var ju hans farfar som myntade orsaken till och prinsen gick hårt fram o gokart-tävlinegn i Stockholm häromdagen Min 735iL -01:a Länk |
|
bustorp |
Tallviking: Åkte inte han i bilen vid Kungens kurva? Kul att vi har en kung som kör som folk i allmänhet d v s varken bättre eller sämre än någon annan. "Ödmjukhet inför kunskapen" Länk |
bustorp |
Synd dock att han ständigt är så påpassad och kommenterad av alla och aldrig får chans att bete sig lika illa som hans medborgare gör ibland. "Ödmjukhet inför kunskapen" Länk |
| Antagligen hade Collin såpatrimmat vägen innan rondellen för att kunna skapa lite rubriker. | |
|
Korrekt namn på Kungens Kurva borde vara "Kungens farfars kurva". |
|
| Örebro stad eller var det norrköping ;) borde köpa den där CSL vraket och sätta upp som utsmyckning i rondellen. Borde bli billigare än att anlita en känd konstnär för ändamålet. :) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.