AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Samtliga BMW-modeller
9.912

Kungen har krockat...

Sida 2 av 5
Bilen har redan haft 5 ägare kanske var det ett mätarskruvat lik som han ville bli av med:) Skojja bara jag diggar kungen.
Måste ju ändå kännas lite festligt att stå och fylla i de där försäkringspapprena med självaste kungen ;-)

Men jag antar att Tarras eller ordningsmakten hjälpte CGXVI med den biten.

Fr
1.138
Freude am Fahren
330E xdrive touring -25
Nu har aftonbladet fått till rubriksättning och bilder ordentligt på hemsidan: " Rånade Securitas med lastmaskin" med ovanstående bild på Kungen och hans krockade CSL ( CSL= Lastmaskin ?- nåja)
da
1.996
danielb
I4 M50 -24
oj oj nu är det nog fullt påställ hos Aftonbladet nu har de dessutom plockat fram sina döds-mördar-krigs-sexslav-terrorist storlek på rubriken. När man dessutom ser bilden på bilen med en liten buckel på skärmen så inser man hur upptrisat det här kommer bli. Morgon program och Ro***t C***in kommer ha fullt upp i flera veckor nu.
Fr
1.138
Freude am Fahren
330E xdrive touring -25
Nu har de fått ordning på bilderna igen, men det såg riktigt kul ut en stund! Det verkar som det blir blodpudding till lunch på drottningholm i höst med rubriksättning som "Kungen kan gå miste om sin bonus" ojojoj!
Visa användare
ProPro-medlem
3.537
Abbe
BMW M2 Competition-19
BMW 323 cab-00
BMW CS 2802
Ja, hur ska han ha råd med sin CSL nu när han blir av med sin bouns!!! :-)

"Robert Collin: "Det här är 100 procent kungens fel" Får stöd av försäkringsbolag." Nu fick han också vara med på första sidan! :-)

Mvh Abbe

Dagboken: Länk
Corren har en ganska bra bild på kärran efter krocken: Länk

Vad innebär CSL?

/ Micke
Ca
236
Cabron
325i -06
120i -06
Är det bevisat nu att v70 har mycket bättre bromsar än M3 CSL?
ch
277
chni
535xd -16
545iT -05
Satt nog fetare däck på V70:n oxå. ;-)

"Polisen: Inga misstankar om brott." är inte kungen straffbefriad? Det tjatades om det när han körde för fort...

Begå brott och bli straffad är olika saker iofs.

/chni
Visa användare
1.274
1BJÖRN
X5 -07 Sportpaket samt Aerodynamikpaket
Porsche GT3
Jag fick det bevisat att V70 har riktigt sura bromsar när han försökte hänga med min M3:a vid en inbromsning.

Länk

hehe ganska skojj, min flickvänns far åkte förbi olycksplatsen med sin lastbil endast någon minut efter krocken, ovetande om att det var kungen=)
St
1.089
Stente
För tillfället ute ur BMW-träsket.
Crash is king! ;-)
Njuren
Kungen av trafikbrott? Fortkörning, kör avställd bil på klippparty, krock , dottern kör med sin Lexus mitt på gågatan...

BMW - i nöd och lust?
Ri
461
Rille330
330i Touring -02
Kungligt av kungen att köra (inte åka) M3 CSL !! Det är respekt.
Inga fjantiga Volvo-limousiner med massage-stolar där inte...
Dom har det i generna i den familjen att krocka med bilar

"Kungens kurva" var ju hans farfar som myntade orsaken till och prinsen gick hårt fram o gokart-tävlinegn i Stockholm häromdagen

Min 735iL -01:a
Länk
bustorp
Tallviking:
Åkte inte han i bilen vid Kungens kurva?

Kul att vi har en kung som kör som folk i allmänhet d v s varken bättre eller sämre än någon annan.

"Ödmjukhet inför kunskapen"
Länk
bustorp
Synd dock att han ständigt är så påpassad och kommenterad av alla och aldrig får chans att bete sig lika illa som hans medborgare gör ibland.

"Ödmjukhet inför kunskapen"
Länk
Ca
236
Cabron
325i -06
120i -06
Antagligen hade Collin såpatrimmat vägen innan rondellen för att kunna skapa lite rubriker.
Ri
461
Rille330
330i Touring -02
Korrekt namn på Kungens Kurva borde vara "Kungens farfars kurva".
Örebro stad eller var det norrköping ;) borde köpa den där CSL vraket och sätta upp som utsmyckning i rondellen. Borde bli billigare än att anlita en känd konstnär för ändamålet. :)
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.