|
|
|
|---|---|
|
Hejsan Mitt namn är Mazda6 med en helt okej utrustningslista. Varken för mycket eller för lite jag har haft 1 enda missöde på 3 år och det hände för ett litet tag sen när min mammas "man" son (fan kallar man det för?) skulle fick parkera han är inte så van vid bilar. (inte jag) men det ända som hände var lite lacksläpp vid kofångaren!! det är ordnat!! Men nu till sak Jag har en 140 häst motor jag är ganska lätt så jag går bra!!! jag e van med FWD och nu har vi suttit o talat in mig på att byta till en 318?! 318 tänker ni? jo det är så att det är ungefär medelbilen här i swe när man har 3000 andra räkningar!! allt det där men dsc och RWD är klart, Självklart kan man aldrig trotsa graviteten och alla dess former men visst fasen är det säkert att åka upp för en backe nu med en bimmer Men jag tycker att 318 är för lite !! inte tillräckligt med kraft!! 320 är också 4 cyl. men med mer hk! Alla här vet ju att en liten och trött bil får jobba minst lika mycket som en stor o svag å därmed bensin förbr. Men kan ni komma på ett rimligt argument till att köpa en sprillans ny E90 för inte blir det billigt iaf! Men nån gång ska man väll våga lite ///M | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.