|
|
|
|---|---|
|
Länk Inte ser den ut som en efterföljare till gamla Z3 coupe modellen i alla fall. /PG | |
| X Coupén är väl en förhållandevis gammal konceptbil? Z4 Coupé är en helt annan bil och kommer inte allt se ut på det viset, det tror inte jag i alla fall. | |
|
Crisse har rätt. X coupé- konceptet är flera år gammalt och knappast intressant längre :) Mvh, Kalle _______ E38:an: Länk |
|
|
Jag hittade bilden genom denna artikel: Länk Mvh PG |
|
|
"The Z4 coupe being readied for its Frankfurt debut could look a lot like this X Coupe concept from years past." Den kommer alltså inte att se ut så ;) |
|
|
Ska bli spännande att se hur mycket av artikeln som är sant :) Mvh, Kalle _______ E38:an: Länk |
|
|
Hmm ok ordet could är ju ganska vitalt ... :-( hehe jaja jag försökte ju alla fall. Jag får skylla på att det är sent.. Men den KAN ju se ut så... :-) /PG |
|
| Vad menar du med att ordet är vitalt ? | |
|
HS: vitalt = betydelsefullt = i detta fall ett ord som jag missade vilket gjorde att artikeln inte avsåg att ange chassiet som ett beslutat val av BMW utan endast en gissning från tidningens sida. /P |
|
| är så sugen på att se hur den nya coupen kommer att se ut... | |
| den här bilden är photoshoppad men hoppas den ser ut nåt i den här stilen Länk | |
|
Den sista där var ju nästan kriminellt snygg... /Magnus www.snajdarn.se |
|
|
Jäklar, den var vacker! No More Limits! |
|
|
Jepp den sista var riktigt snygg! Påminner lite om Nissan 350 från sidan. ///Foppa |
|
|
X coupé va inte mycket att hänga i julgranen, men den PS:ade va grymt snygg, kittla dödsskönt i kistan Stil, Komfort o Sport. Thats BMW |
|
|
Jag gillade också bilen i bmw_jerrys:s länk. Snygg taklinje. Jag har aldrig gillat Z3C med sitt helknasiga "Volvo-skåp-stuk"... Så jag hoppas innerligt att BMW ger Z4C lite vackrare linjer. En coupé med liknande stuk på taklinjen som t ex Porsche Cayman, Audi TT och kommande MG GT skule vara helrätt! Nu är det dock inte länge kvar tills vi får se den färdiga bilen... Detroit i januari var det va? //Chrille |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.