|
|
|
|---|---|
|
Jag har en 318i -87 på gång hos en handlare hans smärtgräns ligger på 8000:- under det går han bara inte. Bilen står på 11 000:- idag. Bilen har gått 20 000mil och är besiktigad med rena papper. Utrustning finns inte. Inte ens en varvräknare. Min tanke med bilen är att pendla med den. Min 528iA är lite dyr att kasa med nu när jag har köpt hus en 5 mil från jobbet. Går en 87:a på 95 oktan? Är den värd priset? Skicket är i klass med lite kosmetiskt små fix men det uppgår högst till 500:- och en helgs arbete för att slippa skämmas. Jag har gjort en del affärer med handlaren innan så jag vet att det inte är någon annan som får den för det priset som jag får. 528iA -83 | |
Bjudko |
Ja funderar själv på en 5 eller 3 serie med samma motor som du. Det låter juh som ett ganska bra pris (8000). Snart 18... MGB - 67:a |
Christoffer |
Priset låter bra! Om den är OK maskinellt och besiktigad verkar det vara en bra bruksbil. |
kamber |
köp min!,........bra bruks bil /Bujachaka.... B M W 318 -86 E30..... |
|
Och var bor kamber? 528iA -83 |
|
|
Bilen är besiktigad och maskinelt så går den väldigt fint men den är inte vacker för att vara en 87:a. Dock verkar det som om den är servad regelbundet och protokoll från de senaste 5 besiktningarna följer med. De skvallrar om att de vanligaste slitdelarna är bytta mínst en gång. Det enda irriterande felet var att nyckeln på förardörren inte gick att vrida runt vilket resulterade i att man fick öppna från andra sidan. Vilket är felet? Pinnen gick endast att röra om dörren var stängd och nyckeln gick inte att vrida. Inga brytmärken efter inbrott. 528iA -83 |
|
kamber |
ja bor i Malmö, persborg..... ja tror du har skickat mail till mig??..... om inte så kan du annars nå mig på mobil på 0739757461 det e en 86- (finns med i BMWBörsen till salu) det med att det itne går att öppna på förar sidan e ett vanligt fel dessa bilar har men på min e låset bytt o de behöves inte öppnas förn passagerar sidan =)---- hör av dig.. /Bujachaka.... B M W 318 -86 E30..... |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.