|
|
|
|---|---|
|
Hej igen alla. Det är så att jag har några frågor som jag nästan är säker på att ni kan hjälpa mig med. Bilen gäller en 320i -85 Fråga 1. Vad heter hela "damaskern" som sitter bakom luftfilters burken. Den stora med ett stort klammer på. Fråga 2. Vart kan man köpa billiga delar till den. Alltså själva damaskern och alla slangar som går från/till den Det är så att jag har torr sprickor på flera slangar, dock bara vacum/luft slangar. Hela damaskern är slut oxå. Hoppas ni förstår vilken jag menar. Är för trött för att gå ut och ta kort just nu. //Mecca | |
parolof |
köp hos en BMW handlare, kostar inte många kronor, annars är det väl skroten som gäller |
|
Ok, men det blir lite svårt att köpa hos en bmw handlare när jag inte ens vet vad det heter. //Mecca |
|
|
kollade på motornord där stod det gummibälg L-M mätare/spjäll.. 160 kr Bimmer |
|
| Vet inte vad de heter, men deskriv bara för BMW vad det är du ska ha så är det nog inga problem. | |
| Den heter gummibälg. | |
|
Tackar för svar. Ska kolla upp det med motornord. //Mecca |
|
| Nu är det bara att reda ut alla slangar som måste bytas. Går det inte att använda vanliga vacum slangar istället för orginal? | |
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Kan detta vara enligt din beskrivning ?? iså fall har du artikelnumret här. Länk ///MVH Hasso Länk |
|
Ja det stämmer bra, då ska jag kolla upp vilka slangar som måste bytas. Tackar //Mecca |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.