|
|
|
|---|---|
|
Länk Bilen är ju inte orginal och dessutom lättad.. Känns som om den blir såld snabbt till det priset.. :) 33 000kr!! Kul vinterbil hehe.. ;) // Erik ---- No real power -just KCR :) | |
|
Jag skulle med tro att den inte blir så svårsåld,om nu motor och drivlina är i det skick ägaren beskriver. Säkert en jätterolig bil att busa runt med. Tänk om man hade haft en garage för minst 7-8 bilar och en aning större plånbok*S* Vad kul man skulle kunna ha!! Just real M-power |
|
| Han finns här på forumet tror jag,om jag inte yrar totalt så har han skrivit om sitt bygge i något tråd. | |
| ser ut som om det är olika färg på framskärm, dörrar och bakskärmen. men de spelar ju ingen roll för de priset måste jag säga. | |
| Borde vara samma bil : Länk | |
|
Jo det är min bil, sveriges billigaste besiktade M5 E34 :), men såklart lite speciell, inget man åker på utställningar med. Har dock mest fått en massa konstiga bytesförslag hittills, så får jag inte det jag vill ha så blir det att sälja den i delar istället. |
|
|
ska fundera lite. kanske kan bli nån projektbil av nått slag! =) men det som står i tråden som länkades här stämmer helt eller? All inredning borta bara förarstol kvar? Den är alltså besiktad utan passagerarstolar och baksäte? Ska fundera lite så återkommer jag. MVH Mattias |
|
| Den är besiktad med inredning (standard e34), men den åker ju ut såfort besiktningen är avklarad, går ju att typa om för tex en passagerare men jag tror man måste ha bur eller nåt annat som är ivägen där bak för att ogiltigförklara baksätet. | |
jimmy/bmw |
får man med inredningen om man köper den ? |
| Standard e34-inredning (framstolar + baksäte) med dörrsidor och M5-bälten. | |
| Och idag så blev det rea på bilen. | |
jimmy/bmw |
markkus är bilen kvar?? |
| Ja men den är inte riktigt komplett längre :) har sålt allt utom diffen så det är bara ett tomt skal/identitet kvar. Antingen säljer jag karossen med papper för en sktisumma eller så åker den till skroten. | |
jimmy/bmw |
ok synd ! |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.