|
|
|
|---|---|
|
Hej, jag funderar på att importera Beemer från Tyskland. Nu undrar jag om nån av er har erfarenhet av: Länk Jag är lite misstänksam, det bör tilläggas att Bilen ägs av en privat annonsör. Denne vill att jag ska föra över pengarna via denna sajt. Har nån av er erfarenhet av treuhand så kan ni väl berätta det ni vet. | |
| Detta är nog den engelska bedragarligan: Länk Har jag fel? | |
|
Garanterat fejk! Om man ändrar språk längst ner på sidan så är det Altavistas Babelfish som översätter. Och sammanställningen av deras meningar verkar ju inte heller seriös. |
|
| Verkar vara bluff! På mobile.de finns det ju inte ens en länk till sidan som du har länkat till, och det borde det ju göra om det var mobile.de som låg bakom... | |
| Mobile.de sysslar inte med sånt. Som i länken med länken från Roy Robinson eller vad han hette skulle dom vara tredje part och det var ju bluff. | |
| Det var ett väldigt lågt pris antar jag? Rena klippet! | |
|
jo, priset var lite för bra... Man blir lite less på dessa bedragare... |
|
![]() 2.226 530d G31
Alpina B10 4.0. Enda tillverkade med 6vxl :) 325 E30 Cab-93a 750i-96 750i-90 Sv.såld 6200mil. |
Hör av dig till mig eller någon annan seriös importör... Det där är fake. Kolla vem som har saiten: domain: treuhand-mobile.com owner: Vickie Sue Haris email: treuhandmobile@gmail.com address: 4609 Kenworth Ct city: Gladwin state: MI postal-code: 48624 country: US phone: 9894267199 |
|
tack grabbar för era svar, verkligen roligt att man får så bra respons på denna sajt. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.