|
|
|
|---|---|
|
Här finns lite bilder på min e30 innan vevlagrena rasade på den Länk Motorn bänkades till 814hk och 1075nm på 1,7bar med massa problem med misständningar, Den klarade bara av att varva 5000rpm Mvh Limmet | |
|
hej limmet, hur styr ni vanosen med haltechet? |
|
|
Alltså , jag menar vilken PIN kopplade ni in er på och vilken 0-5 volt eller vilken sorts signal vill den ha för att putta in kolven resp dra ut ? |
|
|
jäklarna alltså 814hkr ... det är lite mer än vad jag har i min....du har inte lust att dela med dej lite??? ///325/// |
|
|
De där är och kommer alltid (Förhoppningsvis iaf) vara ett mästerverk! 814hkr vid 5000rpm.. Snudda på 4siffrig gräns vid varvstopp då? Tänkt åka på mantorp slutet av sept? Mvh Uffe |
|
| Fan va brutal den ser utt.... vad sgger poisen om baklysena igentligen? | |
svintoleffe |
Ruskigt snygg bil du har limmet. Synd bara attdet blev vevaxelras, vad tror du det berodde på, misständningarna .? Kycka till i framtiden med bilen Länk Bimmern MVH Leffe |
|
Respekt!!! Marcus Kylén marcus@m-tec.se www.m-tec.se |
|
| Häftig bil som fan! Synd på motorn, är riktigt sugen på å se hur den går med den effekten, så skruva ihop den igen nu Limmet o visa vart skåpet ska stå :) Nu när man åker med ca 400hk i sin egen så känns det som mycket effekt- vart fan ska man göra av den dubbla effekten :) Lär vara helt sjukt å spaka en e30 me 800+hk... | |
| Axel_E30... kommer snuten,.. hinkar han nog bara ner en växel, se om snuten är villig att raca med sinna 230 hk felhjulsdrivna saabar å volvos. | |
| föresten.. han du dra nån repa med e30in , med m3 motorn, typ stripp. innan haveri lr? | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.