|
|
|
|---|---|
|
Är nu sugen på att byta V40´n till en 320 Touring. Nu är ju detta aktuellt på ett (chéfens) villkor, nämligen att dotterns sulky får plats där bak. Den får plats i V40´n.. Någon som provat denna manöver på en E46 Touring? | |
|
Det går i E30, så det bör gå i E46 också. Ta med dig vagnen till någon handlare som har E46 och prova. Mvh Abbe Dagboken: Länk |
|
|
Inga problem, Har själv en hyfsat stor barnvagn och den går in. Lycka till med bytet. |
|
| Tackar så mycket för svaren!! | |
|
Vi har en fullstor Emmaljunga-vagn, och ihopfälld (med hjulen på) så ryms den perfekt i lastutrymmet på min 330-E46. Det går t.o.m att packa några ryggsäckar bakom/bredvid barnvagnen, och ändå dra över insyns-skyddet! |
|
|
Den rymmer mer än man tror... Har kört allt ifrån sulkys och vanliga barnvagnar till tvillingvagnar i min e46 touring. En vanlig tvillingvagn(på bredden) modell emmaljunga var dock det bökigaste jag vart med om att pussla in, men det gick! För en barnvagns- och hundanpassad baslåda till e46 touring har jag dessutom ett tips här: Länk / Micke |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.