|
|
|
|---|---|
|
Bil BMW E34 touring 1996 mod M43 ********************************************** Problem: Venstre hovedlys H1 pære var defekt og ble skiftet tilsynelatende enkelt. Resultat. Når nøkkelen ble vridd rundt lyser det i instrumentpanelet som normalt ved nøkkelens dreining i posisjon II lyser og alle lys er på bortsett fra venstre hovedlys som ble skiftet. Det er ettermontert to releer for kjørelys høyre venstre i år 2000 fra forhandler. (importert bil i 2000) Bilen lar seg ikke starte det er ingen innslag på startmotoren det er ikke noe fjærbelastning på tennings nøkkel posisjon III Jeg kan ta ut tenningsnøkkelen og det er lys i instrumentpanel og hovedlys er på som om nøkkelen var i stilling II Det er betyr altså ingen ting i hvilken posisjon nøkkelen står, eller om nøkkelen er tatt ut. Vifter, lys, vindusviskere – alt ser ut til å virke men det er ingen reaksjon på tenningsnøkkelen. Jeg måtte frakoble batteriet for ikke å tappe det. Er dette noe kjent fenomen? Jeg mistenker at tenningslås/rattlås enheten artikkel no. 61328360865 er slitt? Hvis den er litt trasig, traslete kan vel slikt skje at den sitter kvar I en stilling.. Kjørelysene går gjennom tenningslåsen. Er det noe rele som er brent fast og kan byttes eller er det noe jeg bør prøve først. Finnes det en link som vier hvordan tenningslåsen demonteres? Håper på gode svar. hans | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.