|
|
|
|---|---|
|
Hej! Ska iväg å kolla/köpa en 325 e30 -87 imorr´n. Måste ju ha vinterbil! Den har gått 21000 mil, utr: skinn, m3 vinge, cd m. 6*9, sänkt, luftfilter, Momo ratt, -spak å pedaler, sportavgs å lite annat... skatt å bes UA.. Är 18 000 ett bra pris? Tacksam för snabba svar då ja ska åka tidigt imorr´n..! ///MVH Johan | |
nxv |
18000 är gott och väl överkomligt, sen beror det kanske lite på om det är rostig som fasen eller inte. Kan ju säga dig det att en 325:a som vinterbil låter vääldigt kul, som man säger: farligt farligt, men härligt härligt! :) Bilen på G: Länk |
| Får en känsla av att det låter som en ungdom kört bilen tidigare? Passa dig för slitna koppling/växelådor dyra kostnader. | |
| Slits koppling/växellåda mer om det är en ung person som kör??? :S | |
|
Klart somfan dem sliter ut på allt, lameller, koppling, växelåda. Dvs om dem jar kört hårt med den. |
|
| Olof.B<<< yngre personer kör i regel hårdare med grejorna = de slits mer. | |
|
Hej! var iväg å köpte bilen ida å den var i väldigt gott skick kan ja säga..Lite småfix son tex elhiss ut funktion, nollställning av vindrutetorkarna, blinkers bak ur funktion.. men inte nå mycke rost alls! Fick ner den till 16500 så ja e jäkligt nöjd! Blir fint till vintern när man har ställt av m3:an.. ///MVH Johan |
|
nxv |
killar med blyfot (i regel under 25) förstår inte meningen med ecodriving i tätbebyggt område. Bilen på G: Länk |
|
En kille här i Hudiksvall, har en 325. e36. Killen kör bilen hårt med bilen, bränner gummi, sliter på allt riktigt. Det är fan pinsamt att se honom "styla" mitt i hudik. Det roliga är att han kör dygnet runt ute. Klarar bilen 2000mil mer så är jag impad av BMW!! |
|
nxv |
den håller nog längre än vad din kompis gör :) Bilen på G: Länk |
| ta det lungt.. sparka, ruska, putta, sen är det bara att köppa.. förbanat kul bil... | |
|
Mycket möjligt att yngre personer kör hårdare i regel men det var inte vad som sas. Desseutom var mitt inlägg aningen ironiskt, men det undgick tydligen de felsta. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.