|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
Ante500 |
Hyvens! Vad är skillnaden mellan dessa: EUR 1.843,- Polsterung: Nappaleder inkl. Sitzheizung EUR 4.852,- Polsterung: Vollederausstattung Buffalo inkl. Sitzheizung für Fahrer und Beifahrer und Sonnenschutzrollo für Heckscheibe EUR 3.988,- Polsterung: Vollederausstattung Nappaleder inkl. Sitzheizung für Fahrer und Beifahrer |
|
EUR 1.843,- "Vanligt" Nappaläder. Och värme. EUR 4.852,- Komplett Buffelläder, exklusivare samt innefattar dörrsidor mm. Stolsvärme H+V och solskyddsgardin bakruta. EUR 3.988,- Komplett Nappa, stolsvärme H+V. |
|
Ante500 |
Ok, så 3.998,- innehåller också läder på dörrar osv, men i Nappa? 1,843 => bara läder på stolar och baksäte? |
| Här har du en Länk | |
Ante500 |
Nån som känner till nått om 97:an UYN*** som finns tillsalu i Göteborg? |
|
Regnr: UYN655 Färg: SVART Fabrikat: BMW M3 Årsmodell: Fordonsslag: PB Chassinummer: WBSBG91000EW38865 Upplysningar: Ägare/Brukare Namn: LPG BIL OCH MOTOR Adress: LÅNGAVALSGATAN 21 Postnr: 424 57 Förvärvsdatum: 2005-08-31 Ort: GUNNILSE Försäkringsuppgifter Försäkringsbolag: Trygg-Hansa Försäkringsdatum: 2005-08-31 Fordonsdata Fordonsstatus: I trafik (2005-04-19) Antal ägare: 3 Datum för första reg.: 2004-05-17 Producentansvarig: I trafik första gång: 2004-06-15 Yrkesmässig trafik: Fordonet tillverkat: Direktimport: Ja Utredning: Nej Tillfällig registrering: Nej Besiktningsuppgifter Besiktningstermin: 2006-05-01 - 2006-09-30 Senast godkända besiktning: 2005-05-31 Föreläggande: Nej Körförbud: Nej Vägmätarställning, km: 132068 Skatteuppgifter Skattepliktigt: Ja Brukandeförbud: Nej Årsskatt, kr: 2001 Debitering vid påställning, kr: 0 Debiterad fordonsskatt, kr: 0 Kreditering vid avställning, kr: 166 Debiterad avgift, kr: 0 Huvuduppbördsmånad: oktober Förfallen skatt/avgift, kr: 0 Skrotningspremie, kr: 1200 Mvh, /Wille |
|
Ante500 |
www.vv.se är ji känd :-) Tänkte på bilen generellt. Såg lite halvskabbig ut på bilderna nämligen. |
| Jag skulle inte köpa den just för att den är för billig. | |
Ante500 |
Samma tanke. Nån i Göteborg som kollat närmare på objektet? |
| var alldelles för billig | |
|
Varför är du intresserad av -97 och nyare? Varför inte från -96? Och till moderator. Jag gör inte reklam för min bil. Ska inte sälja den nu iallfall... Livet är för kort för att köra diesel!!! |
|
Ante500 |
Facelift osv på 97:orna. |
|
Facelift???? Vad är det som är skillnad då?? Kan du maila några bilder eller länkar?? Kan bara säga till att jag fick provköra polarens 93-a, skabbig som fan,men heeeeeeeereeeeeeeguuuuud vad den går. Jag blev galen, måste bara ha!!!!! |
|
Gemini__ |
Skulle jag ha en M3 E36 skulle jag också satsat på en från -97 och uppåt. En av orsakern förutom faceliften är förbättrat sidokrockskydd. //Thomas |
| Jaså, det visste inte jag heller, vad finns det mer för skillnad??? | |
Gemini__ |
Med bättre sidokrockskydd syftar jag på sidokrockkuddarna. Dessa var kanske tillval, men iaf. |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.