|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
Ante500 |
Hej! Söker en M3 E36 100% originalskick, 97 eller nyare. Har hittills inte hittat vad jag söker, dvs 1997 eller nyare utan SMG. Nån som har tips på bilar tillsalu? Har redan kollat alla i Powerbörsen, antingen är det en cab, har SMG, eller gått långt (mer än 10000mil) Vad jag kan se så ligger priserna generellt lägre i Sverige än i Tyskland så jag antar att det är i Sverige man skall söka? Tips mottages tacksamt! |
Ante500 |
Kan tillägga att det är en coupe jag söker. |
|
Länk Länk / Mvh Joakim Länk |
|
| Ufo,originalsikick,inte kebabskick. | |
|
Kanske är svårt att hitta en Strikt orginal men det finns ju andra som endast kanske har andra fälgar och en olik stereo? inte så svårt o fixa till orginal! Folk lessnar väll tillslut på det som sitter på bilen och köper sig nånting annat! |
|
|
e12: okej, okej......men den första såg väl ganska okej ut... / Mvh Joakim Länk |
|
|
Här är en till riktigt bra prisLänk Mvh, Jan. |
|
Ante500 |
Den första har SMG. Den andra är INTE i fint skick, tro mig. |
Ante500 |
Har redan sökt på bytbil.com, blocket osv men inte hittat nått. Så fler tips, typ nån som känner nån som osv... |
|
Är Alpinvitt okej? I så fall vad sägs om denna M3 Coupe-98 med 9400mil och ett pris på 100tkr i Schweiz, Länk Ögonlocken tar säkert firman bort utan kostnad?! Mvh Stephan |
|
Ante500 |
Får dåliga vibbar av ögonlock. För övrigt, hur är det att importera bilar från Schweiz dom är ju inte med i EU? |
|
Finns inte så många alternativ, M3 97-99 med lite mil och 6vxl är ovanliga, tror att du kan göra ett klipp, nu när allt fler vill ha vitt, på Schweizbilen, du får betala tull och moms från Schweiz, Länk Sökte i Tyskland, hittade ingen M3 Coupe 6vxl som var vettig, "bästa" val, Cabrio-99 för €22900 från BMWhandlare, då blir Schweizbilen billigare. Mvh Stephan |
|
| E36 coupe-karossen er skitsnygg i vitt,du får en unik bil.Kjøp. | |
Ante500 |
Nej, det är inte aktuellt med en Schweiz import. Försöker hitta en bil i Sverige i första hand. Har pengar som väntar och behöver "bara" hitta rätt bil, vilket kanske är lättare sagt en gjort? |
|
Det är bara och vänta o se vad som dyker upp under vintern. En sådan bil som du söker växer verkligen inte på träd. Hittar du nån som inte är till salu så får du muta ägaren tills han vill sälja sin bil. Lycka till! Länk |
|
Ante500 |
Nån som har en känsla för vad priset på en sån bil bör/kan vara, 110-140 ber på mil och utr? |
|
Jag skulle snarare tro 150-170 med den utrustning och mil du söker.. Keep up the good work! |
|
Ante500 |
Tackar för tipsen, jag letar vidare.... |
Ante500 |
Varför har nästan alla 97:or och nyare SMG? Var det standard med manuell som tillval eller? |
Ante500 |
.. och nästa fråga lyder: Definition på fullutrustad verkar skilja markant mellan olika exemplar/säljare. Finns det listat nån stans (på nätet) vad som fanns som utrustning? |
|
Visst gör det det, www.schwacke.de det är med största sannolikhet mycket ovanligt med exemplar som har allt, utan SMGlådan, blir den sammanlagda extrautrustnings kostnaden €16822, om man inta anlitade Individual förstås;) Mvh Stephan |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.