|
|
|
|---|---|
|
Det finns ett ljudpaket från Harman Kardon till E46, 340W och 10 högtalare. Jag är lite nyfiken på hur mycket denna tillvalsutrustning kostade när man köpte en ny bil. Fanns det Harman Kardon paket till E39 och/eller E38 också? Hur många högtalare och hur många watt och vad kostade detta på ett ungefär att köpa till? __ ///M som i Mugge. | |
| Har för mig att det var 8800:- | |
|
Tackar så mycket! Var Harman Kardon paketet det största ljudpaketet till E46? __ ///M som i Mugge. |
|
| ja, men det säger inte särskilt mycket :) | |
|
Mr328, vad menar du? Hur var det till E39/E38? Var det dessa ljudpaket (i den ordningen) som fanns att välja mellan? Bussiness ljudpaket Porfessional ljudpaket Harman Kardon ljuppaket __ ///M som i Mugge. |
|
|
Jag tror listan till E39 ser ut som följande, Bussiness ljudpaket Professional ljudpaket Professional Hi-Fi DSP ljudpaket Sen finns det något som heter M-Audio med, det är openair basar istället för DSP´ns nokias basbox. // Mvh Andreas Min 540i6 Länk |
|
| Mugge: Jo, det var det dyraste. men inget av paketen låter bra. Det är bara olika nyanser av dåligt :) | |
|
Ett tillägg: Till E39 Touring ser det ut som följande: Business ljudpaket HiFi högtalarsystem (lite bättre högtalare och slutsteg) Professional DSP (klangreglering och baslåda från Nokia) Till E39 Sedan finns dessutom ett Indidvidual Audio system med två st 10" openair basar. Detta kom först på 01:orna. Till E38 är värsta systemet just Professional DSP, vilket blev standardutrustning från och med 2000, om jag minns rätt. Innan dess fanns ett HiFi högtalarsystem också motsvarande det på E39:an. Harman/Kardon har endast funnits som fabrikstillval till E46. Micke |
|
|
Tack för bra svar! Någon som har en länk till var man hittar mer information om de olika paketen till E39. (Hur många högtalare, förstärkar effekt osv. på de olika paketen) Fanns det ngt standard paket som var sämre än Bussiness paktet till E39? __ ///M som i Mugge. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.