|
|
|
|---|---|
|
Någon begmarknad finns inte ju inte än på dessa produkter. Var kan man hitta däck och fälgar till vettigt pris??? | |
|
Jag har en uppsättning 16" plåtfälg med original BMW navkapsel jag skulle kunna tänka mig sälja. Har gått ca 1300 mil, levererades nya till min E60 i vintras. Riktigt snygga kapslar, ser i princip ut som en lättmetallfälg. Är du seriöst intresserad kan jag ta mig upp på vinden och ta ett kort. Får fundera på vad de kan va värda. vh Bosse |
|
|
Passar verkligen 16" på 530??? Tycker bromsskivorna ser stora ut??? Tack för erbjudandet men jag vill nog ha lättmetallfälgar. Mvh Jonas |
|
|
Har inte alla E60 samma bromsskivor (undantaget M5..)? Vet inte, har inte funderat på det själv. Ångra du dig så vet du var jag finns - tyska Ebay kan va ett tips om du letar fälgar förresten. Dyrt att frakta, men urvalet är stort. |
|
andha45 |
16" passar på 530. Sedan nya motorerna introducerades i våras är 16" standard på 530, tidigare 16 fabriksspec men 17 Sverigespec. Jag tror t o m att 16" passar på 545 men är inte säker. |
| 17" är det minsta till 545an enligt instruktionsboken. | |
|
Jonas>> Jag har en uppsättning fina 17-tums dubbfria vinterhjul som bara gått ca 300 mil från min förra 525i E60 som jag kan tänka mig att sälja. Kanonsnygga och fräscha och givetvis rätt dimension, 225/50-17. Maila om du är intresserad så kan jag skicka bilder och mer uppgifter. Mvh |
|
|
Jag tycker nog det redan funnits en del fälgar på Blocket för E60/E61 vet dock ej om det varit med sommar- eller vinterdäck monterade. ___ //Ulf |
|
| En fråga bara. Har nån sett en E61:a med 16" vill verkligen ha det på v-däcken men då inte ens 18" ser stort ut är jag rädd att 16" skulle förstöra hela bilen rent kosmetiskt alltså. | |
|
mattias: bara surfa in på www.bmw.de eller mobile och titta på begagnade 525 E61 och på de som ligger lägst i pris. När jag tittade senast så var merparten av dessa bilar utrustade med 16". Det är inte direkt så vackert att titta på... ___ //Ulf |
|
|
Märkligt om 16" skulle passa till 530 E60 när det inte gör det på en 330 E90. No More Limits! |
|
|
Programmer: Tack för tipset håller med det såg inte bra ut får bli 17". Endast på 535d och 545 som inte 16" går på. |
|
| Varför har Ollen sålt E60:n och köpt en E90? | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.