|
Sida 2 av 3
|
|
|---|---|
|
så, äntligen hemma. har varit bortrest men nu har jag tagit mig tid och testat frontspoilern. Eftersom detta var första gången jag sysslat med en frontspoiler så tog det lite tid innan jag hajja hur den skulle sitta. självklart skall krockbalken plockas bort från orginal och sättas på den nya, men det tog tid innan jag förstod det. men det gick till slut och här ser ni resultatet. tycker det var ganska perfekt passform faktiskt. Länk Länk Länk |
|
|
Fan va läckert det blir! Nu blir man ju sugen själv på att fixa en sådan när passformen verkar vara så bra som den är. Finns det att köpa dimljus till den? Köpte du den genom ebay eller? Mvh// Cruise |
|
|
jag har inte hittat några dimljus ännu. kanske finns billigt att köpa på biltema eller dyligt.. har inte tittat. jo den köptes på ebay tyskland. tycker helt klart det är värt pengarna. |
|
|
OK, för man blir ju sugen nu när man ser hur bra din passade. Får se hur man gör. Säg till om du hittar dimljus för det gör rätt mkt om man får på det med. |
|
|
Liknar min som nyligen kommit på, bilderna finns i galleriet. fast den heter nåt med e46 clearfront |
|
|
Alexis: vart köpte du dina dimljus? |
|
| ser välidgt bra ut..brorsan har en likadan bil så det kanske blir att beställa...det ska bli kul o se hur det blir när du lackat den...tycker attdet skulle sitta fint med en läpp till den.. | |
|
köpte dem på biltema |
|
|
bmw_jerry: jag skall sätta en 0,5 cm skiva under som endast skall sticka fram någon centimeter. Denna skall målas i samma färg som frontspoilern. |
|
| alexis: ja då skall jag ta och titta upp om sånna kommer passa. | |
| Gör så, tror det är fler än jag som vill veta ifall de dimljusen funkar;) | |
| *ler, de funkar , tog några säkringar innan bara , och blev riktigt bra resultat med,, bra ljusstyrka. | |
|
Alexis: vad hette dimljusen på biltema, kollade men hittade inte. j0aan: Fanns det fästen på insidan av kofångaren som passade i balken eller? Hur lång tid tog det innan du fick den? |
|
| är nr:42-339 i biltemas katalog | |
| Ok, tackar! | |
|
Cruise: det finns några fästen men man får nog borra egna hål för att fästena skall passa perfekt, inget besvär. det tog ca 1 - 2 veckor efter att jag betalt. |
|
|
OK, då vet jag det med;) Tackar och bugar! |
|
|
Personligen tyckte jag att fronten inte ser så bra ut på e36.. men när man tittar på återförsäljarens bilder senr den mycket bättre ut.. e den inte lite för rund i foremerna för e36ans kaross.. Mvh/ Daniel |
|
| kollade runt lite på ebay och såg massa fin styling...det jag hade gjort om ja hade som front e att sätt på ögonlock så det passar bättre med formerna | |
| Länk den här fronten såg bra ut :D | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.