AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Styling
846

Färgade baklysen E28: Smakråd efterfrågas!

Visa användare
464
Pewe
BMW X3 xDrive 20d (-15)
Funderar på att färga baklysena men har lite svårt att bestämma mig... Satt därför och lattjade lite med ett bildredigeringsprogram och fick fram några olika kombinationer (inga mästerverk, men dugliga för ändamålet :-) Kolla på Länk och ge mig ett smakråd! Jag tror jag vet vilken jag lutar åt, men det vore ändå kul att höra med flera...

Mvh
///Pewe
BMW E28-registret #157
ma
272
marbjo
325cab-91
hallå jag hade helt klart valt den med vita blinkers
518i slow mobil
tycker nog vita..... ska köpa vita till min gobit.... :)

E28 är en bra hållbar bil!
Fartblind blyfot...
BMW e28 registret #154
Visa användare
1.072
tompas
328i GT M-sport -14
635 CSiA -86
320i Cabrio -92
Eftersom din bil är svart så passar enligt mig alt. 1 och 4 bäst. Vita bakblinkers kan du väl inte färga själv eller? Dessa säljer vad jag vet endast Kinnby via sin hemsida (Länk

Mörk överrad är jävligt läckert också och enkelt att göra själv, men vitt slår allt =)

///Tomas M
BMW M528i -86
BMW E28 registrer #001
Visa användare
406
Laban

BMW 540ia -93
gå in o spana på knutstorpsträffen på denna sida en E28 me helvita bakljus backljus blinkers. -ja allt är vitt! rätt schysst eller?
sportsbmw
Instämmer med ovanstående, inget å diskutera, den med vita blinkers!

Lycka till!

mvh / Rickard!

/// BMW RULES ///
-> tompas

Har Kinnby vita bakblinkers till salu nu? Hur är passformen? Lätta att montera?
Visa användare
464
Pewe
BMW X3 xDrive 20d (-15)
Tack för råden! Ja, jag lutar nog också åt det vita alternativet (nr 1). Tror iofs inte att det blir lika "helvitt och fräscht" i verkligheten som det råkar ha blivit på bilden... Ett annat "problem" är att detta alternativ kostar mer än de övriga (tänkte köpa Kinnbys satser för 700:- Finns väl inga andra...?). Dessutom är jag lite tveksam till monteringsanvisningen.... Eftersom jag inte vill banka sönder originalinsatserna har jag köpt ett par begagnade Shadowline-insatser i hyfsat skick som jag tänkte experimentera med. Kanske inte hela världen om det skulle gå åt pipsvängen... I så fall får det bli det röktonade spray-alternativet!

Mvh
///Pewe
BMW E28-registret #157
Visa användare
1.072
tompas
328i GT M-sport -14
635 CSiA -86
320i Cabrio -92
Jo Kinnby säljer de vita bakblinkersena nu...han har skickat ut en massa iaf. Själv väntar jag med att köpa pga ekonomin =(

Kolla på på¨sidan för montering, som Pewe sa så knakcar man ut de befintliga organge originalglasen ur lyktan. Tycker själv det är prisvärt för att få en unik E28 =)

///Tomas M
BMW M528i -86
BMW E28 registrer #001
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.