|
|
|
|---|---|
|
Tjena! Vet att M5orna är rätt kalla....Inte ett mail på annonsen som varit ute ca 2veckor. Länk Nåt som borde ändras i annonsen? Fler bilder är på gång samt så ska den besiktas imorgon. /// Nicke 400nm - There is NO substitute! | |
|
Tycker annonsen ser faktiskt rätt bra ut, det är nog som du skriver. M5:or är ISKALLA ute på beg. marknaden. *Dyr försäkring *Dyra att serva *Dyr att tanka. speciellt när soppan kostar 12 kr litern *Många som sabbar bilarna när dom står ute, jantelagen... Men underbara att köra!! Tyvärr är det nog så att dom som köper en M5 idag är lätträknade. Och dom få som letar vill nog ha toppex eller vrak. Mellanläget är svårt att sälja... Så det ända rådet jag har är rätt tråkigt: Sänk priset. Sjöberg |
|
|
Då är vi överens=) Men som sagt, några fler bilder, ny bes och så tänkte jag dra ner priset till 68k. Borde göra bilen något mer intressant, hamnar då bland de billigare 3,8orna fast än bilen är i mycket bra skick... /// Nicke 400nm - There is NO substitute! |
|
|
Har du utr.lista kan det ju vara en bra idé att lägga ut den. Antar att du inte någon servicebok, annars e det ju ett måste att ha med!! Sjöberg |
|
|
YES!!! Nybes utan anmärkning :D Nu blir de ut o ta fler bilder, kom på att det finns servicebok från tyskland oxå. Hoppas på bättre respons... /// Nicke 400nm - There is NO substitute! |
|
|
Länk Uppdaterad=) /// Nicke 400nm - There is NO substitute! |
|
|
Måste säja att din M5a ligger just nu högst upp på min "vill ha lista" Har letat M5 ett tag nu men tyvärr så är inte ditt pris lite för högt för min ekonomi :( Annars hade du fått ett trevligt samtal :P //BMW-Kimmo |
|
|
Nike_Boy: Underbar bil, kul att se en M5 utan plastikoperationer för en gång skull. M5 är som tidigare sagt iskalla på marknaden men jag tror ändå att det lär finnas en, om än liten, kundkrets för originalbilar. En sak jag lärt mig är att aldrig annonsera ut färdigprutade priser. Floskler som "man får vad man betalar för" gäller dessvärre sällan vid försäljning. Många köpare stirrar bara på priselappen. Bättre då att sätta ut bilen för 68kkr och räkna med viss prutmån. I stort sett alla bilköpare vill känna att de gör en bra affär, om de så bara få pruta en tusenlapp. Trots att många av dessa färdigprutade bilar ägs av entusiaster tror jag många blir avskräckta och undviker dessa annonser. Lycka till med försäljningen! |
|
|
TJa grabbar och kul att ni gillar orginalskicket! Nu har de helt plötsligt börjat ringa en hel del på bilen och jag ser inga större problem att få den såld. Typiskt att man själv är extremt upptagen just nu bara.....hehe Rekond är inbokat nu oxå, misstänker att det kommer bli ännu svårare att släppa taget om den när den är skinande blank=( /// Nicke 400nm - There is NO substitute! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.