|
|
|
|---|---|
|
Har skaffat et galler till min 525 turbodiesel Touring,tänkt LB-regga den,men har köp gallret privat på annons,men fick inget intyg med. Hur skaffar man det? Är det någons som vet om det finns kopior att skaffa? Mvh Jensa | |
|
Du kan ju gå den lagliga vägen och prata med den du köpte gallret av. Annars har du några alternativ: 1. Ring till någon gallerleverantör och be om ett papper och du betalar lite för det. 2. Koipera någon annans intyg (dock inte mitt, då det står "sedan" på det. =)). 3. Skriv ett eget. Mitt såg ut som ett kvitto från 50-talet... - Men jag kan ju ha fel! E12/E28-problem/lösningar finns här Länk |
|
|
Sök på nätet. Hittade ett intyg, fick dock göra ett tillägg på bes stationen med en bläckpenna. -Phil |
|
|
Har du papper på lastkrokarna, då? - Men jag kan ju ha fel! E12/E28-problem/lösningar finns här Länk |
|
|
Vart bor du? Finns ett företag i Karlstad som kontrollerar lastgaller samt skriver ut intyg på detta om det är ok. utfört. 375kr kostar det och då gäller det även intyg på lastöglorna. Öglorna köper du på Biltema för 19,90/2st. Åtgår 6 st. m30 i e30 |
|
|
Det är ett orinalgaller som är anpassat just för BMW Touring,även öglorna är med,har ett karosseriföretag här i stan som gör galler skall prata med dom om det går att "köpa"ett intyg av dom. Jensa |
|
|
Det räcker att du själv intygar. Behöver inte vara fackman. -Phil |
|
|
Tja Phil! Problemeco is löst,har hitten en karosseri firma här i stan som skriver ut intyg på gallret(200kr). Tid är bokad för reggning. Jensa |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.