|
|
|
|---|---|
|
Någon som har en aning om vad detta är? Länk Jag tror det börjar bli dags att byta för mig. Kan det här vara något? | |
| Länk | |
| Så här gjorde jag: Köpte skivor på bildelsimporten.se 395:-/st och belägg 640:-/par + frakt 310:-, lämnade sedan in dem till rolleslitz.se i Segeltorp och slitsade dem för 285:-/paret. Köpte endast framskivor, totalsumma 2025:-. JÄTTENÖJD. | |
Ulke |
Vill du ha bra bromsar? Är du beredd att betala 2000:- för ett set? Beställ dem från USA, du får ett set med borrade/slitzade Brembo för 2000 med frakt hem till dig.... mvh >Ulke |
Ulke |
Alltså både fram o bak |
| Ulke:från vem? länka gärna. | |
| Precis - länka gärna!!! | |
| Set? Skivor endast eller med belägg? | |
Ulke |
E39 Vassego Länk E34 Här bara fram men maila så fixas et komplett, ligger på 190 usd fram+bak, kompletta set med pads landar på melllan 240-340 usd, men då är det toppkvalle på både skivor och belägg.. E34 Länk Hälsningar Ulke |
| Om ni inte visste det så kan man få det mästa gjort på Broms och Toppservice i Segeltorp. Dom har ett enormt kunnande när det gäller framförallt topplock, och till bra priser. Och det som inte finns hemma det fixar dom. | |
| Här är en länk Länk Och Håkan Ridström´s namn går ju inte av för hackor heller. | |
|
Om man skickar efter skivor från usa..kan man inte åka på nån moms eller vad det är då? Hur mkt mer är det i så fall? Förutom frakten samt priset för själva varan alltså. En resa skall vara mer än att ta sig från punkt A till punkt B, därför kör jag BMW! |
|
| En fråga bara, varför vill ni köra med slitsade skivor??? | |
| Länken Pierre hade bör vara: Länk | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.