|
|
|
|---|---|
|
hej.. e så att ja ska kompressor mata min e30 och tänkte satsa på runt 300-350 hk i slutändan och är ett par saker ja undrar. spridare? vilken storlek ska ja ha på dom i cc..typ 300cc räcker det el? passar alla spridare? hög/låg ohm, vad e skillnaden? kan man få lite tipps på vad man ska ha=) sen tänkte ja ang en btr, vad ska man ha för någon,ska ja ha en progresiv el linjär?( vad står 1.1:2 och 1.1:4 för)? tackar | |
|
? |
|
|
Använd sökfunktionen! Man måste kämpa lite! Kom tillbaka med mer exakta frågor ifall du inte lyckas hitta det du söker! Ps Hjälper dig på traven en bit iaf! :) Räkna med 1 cc till varje hästkraft DVS ska du ha 300-350 hp så borde M5-ans spridare vara perfekta 380 cc. E30 FOR EVER! |
|
|
vad är det som intr är exakt när det gäller mina frågor?? du tror inte ja har sökt redan el? |
|
|
Jag tror du har sökt fel då för det finns hur mycket som helst info om detta! Tar en jävla tid att skriva ner allt du ska behöva göra så det är nog därför bara jag har varit så snäll att besvara ditt inlägg överhuvudtaget! Kan jag hjälpa till så gör jag det. Hittar du inget vad det gäller kompressor så sök på turbobyggen. I princip ska du ha samma grejer. E30 FOR EVER! |
|
|
har ja frågar nått om kompressor ?? tror du får ta å läsa mitt inlägg igen.. det ja undra va ang spridare å btr... |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.