|
|
|
|---|---|
|
Nu har jag gått och blivit med 328 igen.. klarade bara ett par månader utan BMW... Ni kan det där. Hittade en trevlig coupé till rätt pengar, närmast fullutrustad, fullt M-paket, Avusblå, med "avusblått tyg" (ja, heter så i tillbehörssspecen) med alcantara (som delläder fast mocka, riktigt snyggt och man sitter sååå gott i den). Så nu kan jag återligen bistå med min expertis här på forumet med rätt användarnamn ;) Bilder kommer såklart. Ny hemsa, i betastadie: Länk | |
| Avusblau = E36? | |
|
Grattis Johan, och välkommen tillbaka! 328 E36 är en underbar bil, helt klart den vettigaste E36 man kan köpa om man räknar in alla parameterar. Avusblå är dessutom en av de absolut snyggaste färger till E36. OT: Träffade på din fd. bil (M3GT:n) i början av sommaren på OKQ8 tvätthall i Lund. Växlade några få ord med ägaren, fick intrycket av att bilen fortfarande är i goda händer :-) mvh//Kristoffer BMW CS (Syd) #4918 Renault gör sig bäst på flaska med svart etikett :-) |
|
|
Yeps, enligt anv.profilen =) Ny hemsa, i betastadie: Länk |
|
| Oupps missade det =) | |
|
Avusblå är en helrätt färg. No More Limits! |
|
|
mmm helt underbar färg =) Min 328; Länk |
|
|
Kommer namnet Avus från den delen av Autobahn utanför berlin som använders för racing under 90-talet? (Automobil Verkehrs- und Übungs-Straße) Nån som vet? |
|
|
BMWs M-färger är många namngivna efter racingbanor: Estoril, Imola, Laguna Seca osv. Ny hemsa, i betastadie: Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.