|
|
|
|---|---|
|
Funderar på att sätta dit en aluvinge på bilen men vet inte om det blir snyggt eller inte. Sen har jag även funderat på evo vingen som finns på micro... E det någon som vet vilken bredd man ska ha på vingen? Om någon har bild på en e34 med lite större vinge på får ni gärna visa... tack tack... | |
| vad tycker ni? aluvinge lr något i stil med evo vinge? eller har ni andra förslag? | |
|
Min åsikt är att aluvinge känns väldigt förra veckan. Passar inte heller så bra på en BMW, hellre då en något mindre vinge.. |
|
|
Min åsikt är att man borde bunta ihop alla aluvingar och slänga i återvinningscontainern och hoppas på att dom kommer ut som några vettiga detaljer i stället...Jag tycker det är ytterst få bilar som gör sej med sådana, vissa japsräsers bla...Men ingen BMW eller annan stilfull bil. Varför inte satsa på nån mer stilfull m-vinge eller nåt ?? MvH Thomas |
|
| ja det kanske ligger något i det, men é inte m-vingen lite väl liten... har ni några bilder på den? vad tror ni om evo vingen då? | |
|
M-vingen är extremt fin till e34an. Varför ska en vinge vara stor?? Har aldrig förstått det...? Om du lyckas få tag på en alpina vinge till e34an så är ju det nästan finare än m-vingen! Men dom är svåra att få tag på! Min Bil - Länk |
|
| Håller med, M-vingen ser väldigt bra ut på e 34. Stora aluvingar passar bättre på riskokarbilar med överdrivet stora kjolpaket och kvadratmetervis med dekaler. Men du kan ju alltid köpa en aluvinge och sätta fast den i fronten på bilen. Kan bli väldigt bra att skotta snö med om du sätter snökedjor på bakhjulen. | |
| haha.. ja snökedjor kanske det blir då... e34 ser ju lite ut som en traktor när den e helt orginal ;) | |
|
nä fy fan. vad du än gör så köp inte aluvinge... Stil, Komfort o Sport. Thats BMW |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.