AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

3-Serien
936

Bilder på eftermonterat Xenon!

Visa användare
3.884
peter78w
530ia individual e60 -04
525da Touring//M e61 LCI -07
Jag behöver lite bilder på eftermonterat xenon i era e36:or. Vill se hur ni monterat den i motorrummet. Bla var och hur ni monterade era "Ballast".
Ni kan även maila bilderna till mig.

MvH Bmw 4-ever
Inte E36 men ändå. :-) ---> Länk

///Micke
Touringklubben: Länk
Njuren
De blev juh jävlit bra micke. Funderar på en sats från kaixen till min kompe. Men har hört att E46 ska ha problem med eftermonterad xenon.

BMW - i nöd och lust?
Njuren
När man tittapå orignamonterade xenonljus till E46 så finns det ett typ som ett förstoringsglas i lampan,vafrör finns det?

BMW - i nöd och lust?
Visa användare
4.611
christer silvén
330E -20 G20
520D -17 G30
420D cab -17 F33
Njuren! Kaixen har en Strömmodul som klarar E46:an, jag fick såna till min 323-00 för ett tag sen, och sen dess har det inte varit nåt problem.

Dom flesta nya bilar med xenon har så kallade projektorljus, som ger ett exaktare ljus och mindre bländningsrisk. Men det finns även andra som har det, t.ex. alla e34:or.

BMW CS #5206
Visa användare
3.884
peter78w
530ia individual e60 -04
Micke snyggt jobbat.
Men nu är det så att jag sitter här och funderar hur och var jag ska sätta fast Ballast för Xenon på e36:an. Några tips? Det måste finnas nån här på forumet som har gjort konventeringen med Xenon på e36:an. Snälla kom med några bilder hur ni fixade detta.

MvH Bmw 4-ever
Visa användare
3.884
peter78w
530ia individual e60 -04
Nu är det monterat och färdigt men båda ballast är tillfäligt monterade, väntar fortfarande efter någon som kan vissa eller skicka över bilder på hur ni har gjort det!

MvH Bmw 4-ever
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.