|
|
|
|---|---|
|
Hej! Nån som vet nåt om denna? Verkar ha stått ett tag av snön att dömma. Länk | |
|
Med det priset förstår jag att den stått ett tag.. han behöver pruta 50 papp för att få ett någolunda vettigt pris. Bug |
|
|
Under förutsättning att allt är ok med bilen så borde den inte behövas prissänkas med 50' men åtminstonde 25-35'. Bilen har dock varit till salu lääänge och även om 540 som modell är relativt kall så borde ändå en mycket välutrustad vagn med M-sportpaketet hittat en köpare. Någon info om bilen har jag inte men det skadar inte att göra en sökning på handlaren här på forumet då jag tror att denne varit uppe till diskussion mer än en gång. ___ //Ulf |
|
|
Jag kan kika på den när jag har vägarna förbi Köping. Det blir nog kommande veckan. No More Limits! |
|
| Perfekt att det bara är en ägare på bilen. Be firman om telefonnummer till personen, alternativt namn och adress så du själv kan söka upp personen, som har ägt bilen i Tyskland och ring honom/henne och fråga om hur långt de körde med bilen om den varit krockad etc etc.. | |
|
Vilken fin bil!!! och till så lite pengar! (bor i Danmark, och har nu vant mig till de danska priserna).. Fin bil, under förutsättningar att den inte varit smälld eller gått längre än vad som står! Lycka till ! BMW - Freude Am Fahren //Simon |
|
|
Var och kolla på den förra veckan. Jag skulle få ge 270 000 kr för den. Har även köpt två bilar tidigare av framtidabil. En Saab 9-3 aero -01 och Bmw 530 IAT-01. Mvh Crille |
|
|
Min bror gav 210 för sin 540IA -02 sedan, ungefär samma mil och med nästan samma utrustning som denna men hade svart skinn, aluinredning och dubbla rutor. En ägare i tyskland, Milintyg, garantijobb och servicebok, allt kollat. Då tycker jag även 270 för en Touring känns väldigt dyrt. Gå ut på Mobile.de och hitta många bilar med liknande utrustning för många pengar under det priset.. Jag hittade en med samma färg och nästan samma utrustning, hade gått 9200 mil och såldes för 23450 euro.. det tog mig inte ens två minuter att hitta. Bug |
|
|
God morgon, Jag har ingen personlig erfarenhet av firman ifråga men ett tips kan vara att läsa dessa sidor.. Länk LR Länk Länk Mvh Jimmy |
|
|
Clubsport, Jag bugar och tackar om du vill och har tid att göra dig det besväret. Nåt skumt mer än priset känns det som det kan vara när den stått så länge. Själv bor jag i Stockholm och har ingen planerad resa åt det håller på ett tag. Kan du dessutom skaffa lite övriga uppgifter på bilen från handlaren för spårbarheten är jag ännu mer tacksam! |
|
|
Affe580, Verkar den ok? Känns mätarställning och annat rimligt, är den enda ägaren från Tyskland? |
|
![]() 2.682 M3 E46 - Phoenixgelb
X5 E53 - Granitsilver X5 E70 - Space Grey 325 E46 - Alpenweiss (03 optik). 318 E90 - Alpenweiss |
Ring handlaren och be om chassinummer. Gå sedan i på BMW i solna och be om utdrag ur deras "garantiregister". Be även handlaren om att faxa dig sidorna ur serviceboken så du själv kan verifiera det som står. Fråga även handlaren om vilken station som den registreringsbesiktades i SE vid. Det för att kunna fixa en kopia på FZB. Vill handlaren ej hjälpa till så kan du skippa bilen. Mvh, Thomas E "I used to jog but the iscubes kept falling out of my glas." |
|
Var nån å kikade på denna bilen ? Mvh Sibbe Länk Länk |
|
Gemini__ |
Vet inget om bilen, vet bara att deras (Framtida bil) nya bilhall nu är klar: Länk Den enda sanna E34 M5-sidan - www.e34m5.se |
|
Deras namn är ju med ibland en del otäckheter, men denna på bilden väldigt fina bilen kan ju vara ett undantag. //Sibbe |
|
|
Är det samma 540 som var till salu för ett halvår sedan? Ser i alla fall trevlig ut på bilderna... Ps. För de pengar de vill ha för 530'n skulle även jag kunna tänka mig att sälja min för vilken dag som helst och då har ändå min mer utrustning...;) ___ //Ulf |
|
|
Jag får den där mysko känslan om de bilarna, och att de stått så länge gör ju inte saken bättre (eller åtminstone 540'n har stått där länge). -Uffe, hade du haft en med manuell låda så hade jag varit mycket intresserad. Mvh Sibbe Länk Länk |
|
|
Bra, för jag orkar inte leta ny bil just nu ;) ___ //Ulf |
|
|
Bimmer Seb: Jag har manuell låda och skulle oxå kunna tänka mig det priset !! ;-) Mvh Jimmy |
|
|
Tjena Soulman! Har för en tid sedan köpt en 525 iA M-touring 02 av Framtida Bil! Bilen är i absolut nyskick, alla papper i sin ordning, fick till o med beröm av verkstadskillarna på BMW här hemma som tyckte de va länge sen dom såg en så "klockren touring" som en av dom uttryckte sig! Enda plumpen i protokollet var väl att säljaren " GLÖMDE" upplysa om att ja skulle betala skylt o skrotavgift! I och för sig har han juridiskt rätten på sin sida, men de flesta andra seriösa som handlar med import betalar detta åt kunden! Kikade lite lätt på 540n du e sugen på! Grymt fin bil det också, MEN huven var omlackad av någon som förmodligen sniffat lite väl djupt i tinnerburken, jag påpekade också detta till säljaren som höll med, men påstår i samma stund att det är BMW i Tyskland som lackat! SKULLE INTE TRO DET!! De ser inte ut så då! Så PRUTA stenhårt o köp om den verkar OK i övrigt tycker jag! Lycka till iallafall! Vill till sist påpeka till alla skeptiker angående denna firma! Människor kan ändra sig till det BÄTTRE, vilket jag tror har hänt i detta fall! Egentligen borde ALLA köra BMW! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.