|
|
|
|---|---|
|
Björck vann före Göransson efter att ha kört om Ekblom på näst sista varvet! Jag tror Björck tar titeln han är otroligt jämn och gör inga misstag. Göransson är snabbare men gör misstag ibland. Kanonväder på Gelleråsen och bra racing. Också fick man se M6:an in action... No More Limits! | |
|
Det var kanonkul där idag !! Hade infiltrerat mej och satt på, hrrmmm, volvoläktaren och viftade med BMW-flagga :) Kände mej lite utanför där stundtals, men va sjutton, fick ju gratis inträde + att man kanske retade nån volvo-raggare oxå.... Rolig stämning det blev efter kraschen oxå :) MvH Thomas |
|
|
Hehe vad man njöt när det gick dåligt för Volvo när dom hade värsta pådraget. Rätt åt dom när dom blockerade min gångväg på depåområdet... Satt bakom Tomy Rickardsson och Mattias Ekström! No More Limits! |
|
|
Hoppas BMW gör nått extra av finalen på Mantorp. Rätt dåligt intresse från BMW i depåområdet annat var det 2000. Även om det är BMW Dealer Team så kunde dom väl ha nån liten utställning. Porsche och Ferrari/Shell kan ju... No More Limits! |
|
|
Jo, inte för att man är där för att bråka direkt, men LITE skadeglad blev man allt. "Kom igen nu, en riktig Volvo-applåd" skrek speakern flera gånger, tur det inte hjälpte...Jaja, kul i alla fall och riktigt spännande hela tiden. Får hoppas dom får lite bättre fart på 320-dieseln, den har tyvärr inget alls och sätta emot som det är nu. Men lite kul ändå med en oljebrännare som kör.... MvH Thomas |
|
|
Var ju rätt kul på gridden alla bilar låter som det ska så rullar Dieseln fram med dieselknatter... Jag tror att den blir konkurrenskraftig till slut, dom skulle ju byta ut i princip allt. No More Limits! |
|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Captur Intens II-19 |
Idel ädel Närkingar överst nu igen :) ///MVH Hasso Länk |
|
Ja, vad har dom i kranvattnet i Örebro? Thed´s lillebror var ju rätt vass i SuperStock 600. No More Limits! |
|
|
Jepp, kul de...Snart är man ju närking själv oxå...Kul att det finns nån sport som går bra för örebroarna. Jäkla synd att jag missade M6:an, den lät rätt manligt misstänker jag... MvH Thomas |
|
|
Den lät väldigt manligt... Det var så man vände sig om, var nere i depån när jag hörde ljudet... Och dom snålade inte med gasen heller! M3:an gick bra den med. BMWarna körde för fullt till skillnad mot vissa andra bilmärken som söndagsåkte runt banan, eller så gick dom inte fortare. No More Limits! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.