|
|
|
|---|---|
|
OCL M5 samt M3 CSL: Länk M5 med 21 tums Breyton: Länk Hartge M5: Länk mer om akrtiva säten på M5: Länk | |
|
Riktigt fina bilder och bilar. Nu ångrar jag ännu mer att jag inte hade möjlighet att vara på plats. /Fredrik "Pengar gör ingen lycklig men jag gråter hellre i en BMW än på bussen." |
|
| Men det regnade sjukt mycket, så det är nog bättrre att bara kolla på dessa bilder ;) | |
|
Mycket fina bilder, speciellt på de uppställda M5 E60. Tråkigt med regnet dock. //Schnitzer |
|
|
vädret var hur bra som helst på söndagen (som tack för de som höll ut ;) M5touring register |
|
|
Gud vilken tur att jag inte ödslade tid och pengar på att åka dit så som jag från början tänkt, eh...? /Fredrik |
|
|
du har bara missat årets största och bästa BMW-träff men det är klart det är ju inte hela världen det är ju bara bilar (för de som inte också träffa några goda vänner samtidigt) ... M5touring register |
|
|
Fina bilder :) Ångrar verkligen att jag inte kom till Knutstorp (BMW Club Schweden träffen). Jag hoppas att det dyker upp flera BMW träffar i år. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.