|
Sida 3 av 3
|
|
|---|---|
|
Två saker till, tålamod och envishet som urberget. Vänta ut tillfället så står det till sist en Batmobile också i garaget :) /Fredrik |
|
| Ja jag har oxå min drömbil just nu :D :D | |
|
" Hej! Är en sketen rörmokare och tjänar efter det. Hur gör man för att tjäna snabba pengar lagligt? " Värdetransports rån verkar ju vara lagligt då inga åker fast. Kanske ska ta och försöka 1 ggn, lr 2. Hehe, nä men allvarligt så vet jag inte om det sker. Min drömbil i garaget hos mig då...... "någon som kan räkna ut vad snittfarten är på den här resan? 175Km . 47Minuter.????" |
|
| 223.4km/h i snittfart...inte illa:D | |
|
Yup! En Murcielago blir det för mig nästa år :) //Agge |
|
|
Förr var jag alltid hööögt uppe i d blå... Då dillade man alltid bil-DRÖMMAR. Numera är man mer down-to-earth och vill bara köpa sånt man vet man kan realisera. Så en till! 850 CSi hade inte varit fel, brist på fantasi kanske, men d är underbara... Nicke |
|
|
Jo du //Agge en Murcielago hade suttit mumma. Men lottovinsten kom inte idag heller hehe. |
|
|
Hehe :), bara att försöka vidare. Lyckligtvis behöver jag ingen lottovinst ;) //Agge |
|
|
Agge_ Glöm inte posta bilder på den nästa år då. ;) Mvh, Hellboy Länk |
|
|
Hellboy, I Promise :) //Agge |
|
|
Min dröm är en bmw 330i :), är på jakt efter en nu. INte allt för svårt hoppas jag. BMW- När du älskar att köra |
|
|
Min dröm är en bmw 330i :), är på jakt efter en nu. INte allt för svårt hoppas jag. BMW- När du älskar att köra |
|
|
Min drömbil, eller egentligen drömbilar är följande: BMW M5 E39 BMW M5 E34 3.8 lätt vässad med turbo ca 6-700hk Porsche Gt2 911 eller va den heter, en -04 Audi S4 Avant -01 med 18-19" och ca 400hk BMW M3 E30 med en S62 (M5 E39 åttan) eller en S38B38 motor Absoluta drömbilen är: Nissan Skylinde R34 GT-R med minst 550 pållar Ja, en M5 E34 lär väll kunna bli sanning om ett år... Beemer, a way of life. |
|
|
Bilen jag skulle vilja ha just nu är nya BMW M5 i Touring-utförande. Den finns ju inte så jag får väl drömma vidare... En superfin 3.0 CSL går också bra som söndagsbil. Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.