|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Til Bjørn: Din Sport Evo er ikke AC 79023, men AC 79022. Altså bil nr 22. men hvis du regner AC79000 som nr 1, så blir din nr 23 i produksjon. Det blir litt feil å si at du har bil nr 23. Når siste Sport Evo har chassinr AC 79599. Din AC 79022 er levert med tyginteriør da bilen var ny, jeg vet det er skininredning i den nu. Altså den må være ettermontert. Bilen din har følgende Motornr: 60234723, Girkassenr er: 0000192ACS Produksjonsdato: 12.01.1990. Bilen ble levert ut på Export, tydligvis Luxembourg. Eneste ekstrautstyr bilen ble levert med var Radio. Lakk-kode: U668 Schwarz 2 Interiør: kode 0316 Antransitt Motorsport Design (tyg) Til Krokodillen: Jeg har alle opplysninger du ønsker om Sport Evo. Det er minst 2 stk sorte som ble solgt ny i Sverige. To Sport Evo (blant annet min gamle røde) ble exportert ut fra Sverige til Norge. Den andre er sort, og finnes i Oslo. Min gamle finnes 10 mil fra Oslo. Ref. til annonse i mobile: Sport Evo med svart metalikk er fel. Sport Evoen ble levert kun i blank svart. Men det kan selvfølgelig være en skrivefeil fra eieren i Monte Carlo. Som konklusjon kan jeg si: M3 E30 er MYE BEDRE en M3 3,2 E36. Har eid alle sammen, har nettopp solgt min M3 3,2. Savnet etter en M3 E30 er for stort, så jeg har besluttet å kjøpe en Sport Evo eller en vanlig S14 2,3 |
|
|
Det er minst solgt 3 stk. Svarte Sport Evo til Sverige. Har hørt av uoffisielle kilder at en SE (rød) skal være solgt ut av Sverige til Japan. Men om det er sant vet inte jeg. Begge Jennerfors sine svarte er solgt nye i Sverige. Så vet dere det. |
|
|
MrAlpina, mycket intressant info! Som du skriver är min bil beställd med tyginteriören men beställningen blev ändrad i efterhand så bilen ska tydligen blivit levererad med skinninredning. Hur var det med taklucka? Har hört att tacklucka var standard på M3e30. Fick man beställa särskillt utan lucka i så fall? (min saknar lucka) |
|
|
Takluka var ekstrautstyr. Du kunne bestille det du ville. M3 E30 utan takluke er et pluss, det er negativt å ha så mycke vekt "over hodet" på en bil. Jeg minnes ikke hvor mange kilo taklukan er, men om det var 15 eller 30 så utgjør det ganske mye. Sport Evo eller standard M3 E30 uten takluke, er ettertraktet, spesielt i USA. Det er få Sport Evoer som har all utrustning. Men tror faktisk at den røde som ble stulen i Stockholm for noen år siden, var en av de få som hadde all utrustning. |
|
|
Robert, ska du köpa tillbaks din gamla och sätta dit A/C? ;) "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
|
|
Hei Søren!!!! Jadajada, det er klart at jeg skulle beholdt Evoen, men det er lov å angre seg. Vi får se...den som venter får se ;-) PS! Det var ihvertfall godt å bli kvitt 3,2an, tyngere bil å kjøre på bane med, må være minibuss :-) |
|
|
Mr alpina har rätt, björns har chnr AC 79022 pga att den första tillverkade evo 3an hade Nr Ac 79000! Förövrigt så är det två st (röda, import) som har stulits i Stockholms trakten jag vet vilka vagnar det är, men dom svarta"Jennerfors bilarna" är jag lite nyfiken på! Du har inga regnr Chnr att dela med dig av Mr Alpina?? Lite irriterande är det att vara att dom finns men inte var, äger Jennerfors dom fortfarande tro?? Som sagt jag har 10 st identifierade bilar på min lista. Den som bidrar till den kan få ett ex på mailen!! Mvh Christer "Den som har mest grejer när han dör vinner!!!" |
|
|
Krokodillen: Jeg har alle opplysninger du vil ha. mail meg. |
|
|
Mr Alpina: Du har mail! Mvh Christer "Den som har mest grejer när han dör vinner!!!" |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.