AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Bilstereo Navi Tele Ljud Larm
1.228

Montera 6.9or i Hatthyllan (E36)

Ma
309
Majid
320dA Touring -10
Hej jag har en BMW 320i. 92.a E36.
Det finns ingen skidlucka, ingen mittarmstöd.

Jag hade tänkt montera dit 6.9or i hatthyllan, finns det något knep att göra? Vill helst inte borra hål på plåten. Har heller ingen Adapter.
Blir jag tvungen så tar väljer jag den sistnämnda.
Tips? Eller har nån bild på deras projekt!
Provat den utmärkta sök funktionen i forumet??
Länk
Länk
Länk
Länk
Länk
Länk

Endast en handfull av resultaten .......
Ma
309
Majid
320dA Touring -10
Gasar-Magnus:

Har läst egenom dem där trådnarna tidigare, det står inget om andra knep eller bilder!
Jo
1.066
Jonsson
328iC -96
Finns att köpa adaptrar på www.brl.se
art.nr 400SAK1204 448 kr/par

Har 6x9or monterade i min bil, har dock inte gjort det själv, satt i när jag köpte bilen.

Min vinter bil: Länk
/Daniel
Ma
11
MartinT
328 sedan -96
Z3 coupé -99
Jag har en fråga till Jonsson: Jag funderar också på att köpa adapters till bilen och sätta in 6*9 där bak. Hur blir ljudet tycker du? Är du nöjd? Har du kopplat slutsteg till?
Jo
1.066
Jonsson
328iC -96
Satt ju som sagt i när jag köpte bilen så jag vet inte hur det låter i orginal utförande. 6x9orna är av märket Blaupunkt och dom låter väl skapligt. Ja det är ett slutsteg till dom.

Min vinter bil: Länk
/Daniel
El
138
El_malo_E30
318i-88 E30
520i-92 E34
530i-93 E34
Jag har en E30 och vad jag gör nu att jag bygger upp dom med hjälp av en trä ram, tyg och flytande poliester o glasfiber det har gåt hyfsat, ser bra ut men det är mycket jobb mycket slipandet o sandpapprande. ps: mitt e inte klart

no balls no baby!
Tja!

Kolla med CTV Service 08-324715, dom har garanti servicen för blaupunkt i mellan Sverige, dom har bra koll på grejorna...
He
3.464
Hewi
530iM-00 Immolarot II
118D-08 Karmosinröd
Majid: Vad har skidlucka och mittarmstöd med högtalar montering i hatthyllan att göra??
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.