|
|
|
|---|---|
|
Som rubriken lyder.... kan man stoppa i fram stolar och baksäte från e46 i en e30.. passar rakt av.. eller passar efter lite fix.?? BMW är livet. Bn gång en Bmw. ALLTID en Bmw | |
sise |
inte rakt av iaf |
| Ja du, knappast "rakt av" det kan jag säga utan att veta egentligen. | |
|
fram är väl inga problem men bak..får väl mäta hur mkt de skiljer :D BMW är livet. Bn gång en Bmw. ALLTID en Bmw |
|
|
Inget är omöjligt. Jag hade E36 stolar fram i min förra E30. Det tog tid att bygga om underredena så att de passade rakt av i E30. Finns dock enklare lösningar med adapterplattor. Förbered dig på en del pill med skumkärnan i baksätet om du vill få det till att passa. Jag har aldrig försökt byta baksäte i någon bil, men tror det är lite tricky. Min bil: Länk "Pain Is Just Weakness Leaving The Body." |
|
|
Inget är omöjligt. Jag hade E36 stolar fram i min förra E30. Det tog tid att bygga om underredena så att de passade rakt av i E30. Finns dock enklare lösningar med adapterplattor. Förbered dig på en del pill med skumkärnan i baksätet om du vill få det till att passa. Jag har aldrig försökt byta baksäte i någon bil, men tror det är lite tricky. Min bil: Länk "Pain Is Just Weakness Leaving The Body." |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.