|
|
|
|---|---|
behrozosogh |
hej! vart kan man entusiastförsäkra en M3 GT?? tacksam för svar. skulle va snällt om man fick telefonnummer o så till försäkrings bolagen. Tack! |
|
Länsförsäkringar. Jag skulle inte tro att du får den godkänd för entusiastförsäkring, tyvärr. Sista tiden har de blivit mycket mer restriktiva. BMW med ett M i modellbeteckningen är inte fb:s favoriter Men ring och kolla, vissa lyckas. Använd eniro.se så får du fram telenummret. |
|
|
Försökte hos Länsförsäkringar Värmland men det var stopp pga ny 20-årsregel. (För bilen alltså...;) Uuurk för dem! :( Vet en som hade det hos If försäkringar (www.if.se) genom en motorklubb. Men på hemsidan har jag ej hittat något om detta. |
|
behrozosogh |
okiii! samma sak här hos oss,,länsförsäkringar vill ha 20 år o äldre bilar.nått nytt regel som de har kommit med.. jag hade tänkt mig mer nån speciell försäkring typ wasa bilsport eller liknande?? Tacksam för svar. |
|
är du medlem im BMW-Club Sverige ? = läs då medlemstidningen 'Bayrisches Blatt', där finns information om detta, 2 alternativ. Krav är medlemskap i BMW CS (alternativt medlemskap i en anan MHRF-ansluten motorklub) M5touring register |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.