|
|
|
|---|---|
|
Tjena glada BMW-ägare! Jag börjar bli lite rastlös och känner att det är dags att ta ut vintersläden på äventyr. Grus är ett väldigt roligt underlag och jag undrar om nån här känner till nåt kul ställe man kan sladda runt på? Det behöver inte ligga precis i Göteborg men det är en stor fördel om man slipper oroa sig för att bli störd av nån typ, helst ingen i blå kostym iaf. Även tips om andra lekplatser emottages tacksamt. Ha det så kul, det ska jag! | |
HoFFen |
nemen vad kul att det finns andra en mig som gillar att sladda runt på grus. =) Johooo.... MEN var är alla svar???.... Jag vill veta oxå =) hehe Kan tyvär bara en rolig plats, mycket hundfolk + fotbollsspelare men ganska lungt på kvällstid.. I gammlestan finns det eytt nerlagt Regemente som heter LV6 om du kör mot Utby så du har LV6 på Vänster (kvinnlig höger) sida så kommer det en skylt med Bilversktad (glömt namn) in på området.. Kör in och förbi verkstaden så kommer du fram till en "liten" grusplan. där finns liiite utrymme för lek iaf.. Kom igen nu alla i GBG med omnejd,, lite grusplättar måste ni väl veta om!!?? ha det så kul med "vinterkälken" Buddah.. Jag har det iaf =) |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.