|
|
|
|---|---|
![]() 2.682 M3 E46 - Phoenixgelb
X5 E53 - Granitsilver X5 E70 - Space Grey 325 E46 - Alpenweiss (03 optik). 318 E90 - Alpenweiss |
Hur får man loss AC panelen inne i kupen. Jag tänkte göra rent vid och runt den sensorn som finns där. Jag har tagot bort reglagen men ser inga skruvar. Räcker det med att bända lite fint i hörnen eller är det något annat tricks? Mvh, Thomas E "I used to jog but the iscubes kept falling out of my glas." |
fjamsetramsa |
dra rakt ut.. |
|
Hej, på vänstra sidan av acpanel (på baksidan) så finns det en liten "knapp" den trycker du åt vänster (ratt hållet). Allra lättast är det om du plockar först ur knappsatsen ur ac-panelen då kommer du åt att trycka på knappen. Lars |
|
X5 E53 - Granitsilver X5 E70 - Space Grey 325 E46 - Alpenweiss (03 optik). 318 E90 - Alpenweiss |
I'll be back :) Mvh, Thomas E "I used to jog but the iscubes kept falling out of my glas." |
|
Obs bruka inte våld, för mig lossna clipset på baksidan och föll långt ner under värmepaketet så jag fick skruva fast fronten med en skruv från sidan //Simon |
|
OK! Följande gjordes - Tog loss stereon och tryckte ut spärren på vänster sida samtidigt som jag tryckte hela panelen rakt ut = funkade kanon. Tog loss röret till den lilla sugfläkt som drar in kupeluft och kollade på sensorn. Hela röret var fullt med damm och sensorn var helt täckt. Rengjorde så vifår se om det har någon effekt :) Mvh, Thomas E "I used to jog but the iscubes kept falling out of my glas." |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.