|
|
|
|---|---|
Xicaxo |
Har funderat och funderat, om man ska sticka dit Lördag eller Söndag.. men har nog kommit fram till att d blir söndag för min del.. anntar att det händer mest då och att man får mer nöje för pengarna.. Vilken dag har ni andra planerat in ? eller ska ni vara där båda dagarna ? Hade vatt kul och se. |
|
Söndag, utan tvekan. MVH / Jacob |
|
|
Söndag åker ja.. _______ /Chrille |
|
|
Hejsan glöm då ej att ratta inom helsingborg lördag kväll (daden innan vallåkra träffen) för det händer litte grejor då : ) MVH Daniel |
|
Xicaxo |
Jag bor i helsingborg.. så man svänger väl ner om stan en sväng ikväll.. lär va grymt många bilar som crushar runt här då. |
|
d e fan att man jobbar hela helgen :/ |
|
|
Var på träffen idag vilket är ganska givet då jag bor i trakten, tyckte dock det var ont om fina BMW. Fanns ju som vanligt en flock stylade E36:or men inget annat särskilt exotiskt förutom ett par fina 635:or samt en E28 B7 Turbo. Igårkväll var det dock rätt bra drag i Helsingborgs centrum som brukligt innan träffen. Däcksröken låg tät hela kvällen efter mörkrets inbrott. Anmärkningsvärt är dock att lokaltidningen bara uppmärksammat att en (1) bil brände däck!!! Länk Tror nog förövrigt också att det finns forummedlemmar här som är lite hesa idag efter lördagkvällens (b)röstövningar... (Finns åtminstone en person här som bör känna sig träffad) /Martin Länk |
|
|
någon som har lite bilder från träffen? |
|
|
Jag vet inte om det var mig du syftade på, men jag är väldigt hes idag i alla fall... ;) Länk |
|
|
1BJÖRN: du har inga bilder från Vallåkra? |
|
|
Spajjjs: Gå in på ZATZY.com och sen under fliken Foto/Film så hittar du massor med bilder. MVH / Jacob |
|
|
Jacob_M3: tack tack |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.