AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Styling
721

Hjälp från stilpolisen önskas! (E34 islandsgrün)

bm
1.828
bmwlundqvist
320d xdrive Touring -12
320d Touring -21
Funderar lite ang min 525iA -90. Den är islandsgrön metallic och det sitter 17" M5 3,8 på den.

Den är nerlackadsom det är nu men är inte nöjd med utseendet på tröskellådorna eftersom det är knottrigt. Två alternativ finns:

Köpa 95- sidokjolar och lacka dem
eller
Fixa origanlplast som är svart fram / bak och lacka trösklarna i original svart

Dilemma nr 2

Det sitter vita blinkers fram. Ska jag:

Sätta vita blinkers fram + sida.
eller
Byta framblinkersen tilloriginal orangea

Dilemma nr 3
HAr shadowlinelister liggande. Ska jag montera dem eller låta kromet vara kvar.

Vilka kombinationer kan bli snyggast? Ge mig inspiration...
kennie_535
tröskel problemet: du kan köpa 95:ans plast kjolar och sättta dit och lacka den i samma färg som bilen
Eller spackla bort det knotrigga och måla det

nr2: med tanke på färgen på din bil blir det snyggast med så mycke vitt som möjligt så JA vita fram blinkers och sido sen bak när du kan

nr3: Jaaaaaaaaaaa sätt dit shadowlinesen de blir snyggare än vad man tror men tänk på att när du tar bort de gammla kommer du att ta önder festena men de gör inget
för det är nästan omöjligt att ta bort dom utan att ta sönder festena så sånna köper du nya hoss BMW för 5kr styck du behöver iaf 20 st = 100kr

Sen de fetaste lyftet av alla smäll i angeleyes i framlyktorna
PÅ tal om stilpoliser så saknade jag en sådan i igår.

Såg en svart E60 med vita baklampor. Det var så himla synd att ta bort en för mig så stor del av själen i E60, tycker originalet är supersnyggt men detta såg för mig inte alls bra ut.

bmwlundqvist: jag hade stannat vid vita blinkers o shadowline, din bil verkar läcker så det räcker. Gamla bilar får inte stylas för hårt speciellt inte E34 som är fantastisk med lagom godis.

Din bils är en av mina favvisar faktiskt.

Johan S #4079 & B.M.W #4079A
Chassinummer:DK41 411 www.bimmer.se Länk
Visa användare
214
oset_olholm
525 IA -95
Hejsan jag lägger mig i tråden lite vad är shadowlinelister kanske vore nåt för mig då jag har en liknade bil fast arktiksilber
kennie_535
haha jag köpte mina shadowlines innvändiga och utvändiga för 100 spänn slå de ni
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.