|
|
|
|---|---|
| Är det någon som har tips var jag kan beställa E38an facelift lampor bak samt sido + fram till bra pris? Stylabilen tar 3100:- för kitet, men svarar inte på mail el tele.... | |
|
Hej! Prova att ringa kväll och helger. Jag köpte ett kit till min dåvarande E38 av Stylabilen och det var samma problem att få kontakt, men när jag väl lyckades var det snabb leverans, bra kvalité och passform på grejerna. Ett tips när du ändå håller på är att köpa nya lyktglas. Oftast är de blästrade av tidens tand, de kostar inte så mycket hos BMW. Ta även isär insatserna och lackera de svarta plastsargarna runt reflektorerna med högblank silverfärg. Det blir ett lyft för hela bilen. Det finns inlägg på forumet med mektips om detta. När du ändå åker till Englunds i Luleå, köp en ny grill, den modell som senare 750 har med kromade ribbor. Slå även till på kromlisten under bakluckan. Grejerna är oförskämt billiga och enkla att montera. Jag lovar att din bil får ett helt annat utseende. Hur går det med klimadisplayerna? A A |
|
|
HEJ A A Jag får väll försöka jaga stylabilen.se! Du, jag får tacka för alla tips! Ska kolla vad prylarna kostar. Kromlisten fanns redan med på inköpslistan. Klimadisplayerna väntar (med få pixlar) på dig! ///Peter |
|
![]() 712 E38 750iL -00
individual F02 760Li -15 individual E36 323Ti -99 individual |
Kan man byta alla lampor till senaste E38modellen utan att byta framskärmar då? |
Scheckheft |
Hej Svar: nja. Om du är duktig på karosseriarbete ja, annars får du byta skärmarna. Mvh Scheckheft |
|
testa annars på www.mds.se Dom finns i många städer runt om i sverige. Skulle rekomendera deras svarta sideblinkers istället för vita. Tycker det vart snyggt på min iaf. /Blappe |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.