|
|
|
|---|---|
|
Hej! Ändrade arbetsuppgifter har fått mig att funder på vad bilen kan vara värd. Någon (Göran?) som har några ideer? 525ix sedan uttagen december 1994. Bilen är utrustad med 2x klima, el-speglar, PDC, stor färddator, sätesvärmare, fönsterhissar fram, tygmattor, [är lite osäker på vad exekutive innebär men har det mesta som oftast nämns i de sammanhangen]). Bilen saknar dock lm-fälgar, träinredning och skinnklädsel. Den har rullat drygt 17.300 mil. Bilen är privatimporterad (slutet av 2000) men har fullständig dokumentation (full s-bok, en tysk ägare). I övrigt är bilen alpinvit i mycket gott skick (både in och utvändigt). Kan också tillägga att bilen finns i Malmö varför ix kanske inte har samma värde. Tacksam för alla förslag! Hälsningar, Jonas | |
|
Svårbedömd bil, är det inte en 95:a antagligen eftersom den är uttagen i dec 94? Vit drar ned värdet....har den farthållare? Skulle tro att värdet är runt 75-80' som ett slutpris. Kanske Göran tycker att jag är ute och cyklar...:-) Får se...:-) /Simon |
|
|
Bilen har ej farthållare, dock larm. Fler förslag? /Jonas |
|
|
Jag tror Simons gissning är korrekt. Det blir nog svårt att få ut mer iallafall. mvh /Henrik |
|
|
jonaslundqvist: Du råkar inte ha vägarna förbi Vänersborg? Vild chansning kanske men värt ett försök.... =) mvh Berg "Jag tror att det finns en marknad i världen för kanske fem datorer." IBM:s styrelseordförande Thomas Watson 1943. |
|
|
förlåt mig. Jag såg inte att det var en sedan. Måste börja läsa inläggen bättre tror jag bestämt. mvh Berg "Jag tror att det finns en marknad i världen för kanske fem datorer." IBM:s styrelseordförande Thomas Watson 1943. |
|
|
Tror som simon_en, touringarna är mer eftertraktade och ligger nog en 15' över det. Smålänningar på höglandet skulle nog uppskatta en iX eftersom dom har mer snö om du inte hittar köpare i Skåneland. /göran, köp nytt fordon med enhjulsdrift, längtar till våren! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.