|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
| Oj är det sant att ni verkligen redan fått rost på era inte alls många år gamla Bmw bilar ?? | |
| Japp har bytt båda framdörrarna. (garanti) | |
|
När all rostangrepp kommer inifrån och ut t.ex kittskarvar vid dörrar osv. så blir man riktigt trött på Bmw, har redan bytt till annat märke som bruksbil som är äldre i årsmodell fast med bättre rostskydd.Så numera är min Bmw e39 en ren inomhusbil eftersom den inte klarar av att andvändas utomhus. mvh |
|
|
Någon som har prisexempel på åtgärd av rost i "fågelbadet"? MVH /Jonas BMW CS #5871 Min pärla: Länk |
|
Helga |
Jag har inte någon rost på min 528 -97. Men skall kolla riktigt vid den första riktiga avfettningen och vårstädningen. Däremot såg jag en E 240 -98 full med rost för ett par veckor sedan. Ägaren var på gång att byta in den till en C 320. Verkar som om C classe inte dras med dom problemen. //Helga |
|
Helga; C-klass är i högsta grad drabbad, hjulmaskinföraren på jobbet, har lackat om i princip hela bilen på MBs bekostnad "en C 220CDI-01" vissa delar kan även ha blivit utbytta, minns inte riktigt, men rost är inte alls ovanligt på W/S203. Mvh Stephan |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.