|
|
|
|---|---|
|
Är ute efter en 525:a som jag skulle vilja ha lite extra finesser i som tex el uppvärmd framruta m.m men hur vanligt är det? | |
|
Pratar vi om E28, E34, E39 eller E60/E61? oavsätt modell tror inte jag BMW har haft detta som option. Jag har i alla fall aldrig sett det. däremot vet jag att det finns på flertalet Jaguarer. /Fredrik "Pengar gör ingen lycklig men jag gråter hellre i en BMW än på bussen." |
|
|
läs rubriken: E34 Sök inlägg först , fråga sen! Länk ( Gammalt BMW-power ordspråk) |
|
| De var väl mäst E34:an jag undrade över | |
|
Det fanns på E32, jag har det på min 750iL-89. Det ligger värmetrådar längst ner i rutan som hindar torkarbladen att frysa fast. Detta har dock aldrig funnits på E34, eller (mig veterligen) på någon annan BMW-modell. Tunna värmetrådar i hela rutan (som fanns på t ex Ford Scorpio) har aldrig funnits på BMW. Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
Ursäkta att jag missade rubriken! Det gick lite väl fort. /Fredrik "Pengar gör ingen lycklig men jag gråter hellre i en BMW än på bussen." |
|
|
som flickan sa ja..... Sök inlägg först , fråga sen! Länk ( Gammalt BMW-power ordspråk) |
|
|
oki tack för svaren. =) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.