|
|
|
|---|---|
|
Nya mobilen skulle behöva fixas till men en schysst ringsignal eller två... Vill gärna ha motorljudet från några trevliga BMW-modeller att välja på. Tips på sidor med ljudfiler tack. /Fredrik "Pengar gör ingen lycklig men jag gråter hellre i en BMW än på bussen." | |
|
Länk :) Var god att bruka sökfunktionen! Länk |
|
|
Fy på mig, hur lyckades jag förtränga den delen av autopower? Tackar wendtan! /Fredrik "Pengar gör ingen lycklig men jag gråter hellre i en BMW än på bussen." |
|
|
Ljuden som fanns här på autopower var dock inte riktigt allt jag behövde så fler tips är välkommet. /Fredrik "Pengar gör ingen lycklig men jag gråter hellre i en BMW än på bussen." |
|
|
Fanns en sida hos en avgassystemstillverkare med ljud/filmfiler, nu minns jag inte adressen och länken har jag tappat bort. :( I alla fall så hade deen massa BMW-ljud och speciellt en X5 4,8is (tror jag de heter) med nåt system på. Det var riktigt grymt ljud i den kärran. Borde vara nåt för telefonen. ///BMW - Was sonst! |
|
| Du tänker på eisermanns (stavning?) hemsida, fanns välidgt många ljudfiler där, även den x5:an med eisenmann avgassystem på. Vet inte om dem har kvar dem, finns inne på deras hemsida om dem finns kvar. | |
| Här finns motorljud med film visserligen inte BMW och inte till mobilen ..men mycket njutbart för de som gillar V8 Länk | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.