AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

6- och 8-Serien
1.688

BMW 635 csi turbo

Visa användare
63
wheelie
E24 -84
Hej

Är det nå´n här på forumet som vet nå´t om denna bil: Länk

Är den typad i detta utförande?

If it don´t run, crome it!!
Nej den är inte typad i detta utförande. Lite småbular på den men annars e den nog okej. Priset ligger på ca 100.000.
Det var vad han sa till mig när jag ringde på den. Tyckte det var en bra bit i överkant så det fick bli en m5 istället.
Visa användare
63
wheelie
E24 -84
OK. tackdå vet jag!

If it don´t run, crome it!!
jag var och provkörde dett as i midsommras
och den gick inte bra alls...
bilen är inte typreggad i detta utförande, men "han" kände en besiktningsman som han brukade sticka till ett par tusen varje år.
personligen tyckte jag att den var "sunkig" för man kunde se alla spackelsjoken över hela bilen (speciellt bakluckan där vingen hade suttit)
annars tyckte jag nog att med dåliga ögon och pajalaljus såg den bra ut vid första anblicken.
vi skrattade gott när han begärde 100.000:- (45.000:- tyckte vi var mer skäligt)
ps.kolla in under huven där viskofläkten nött
Ang priset så låter 45.000 mer skäligt ja..
cj
62
cjw
528i -83
Alpina b10 4,6 -00
Maserati coupé GT -06
Tycker att det är riktigt dålig still att klanka ner så på andras bilar! Har jag förolämpat er på något sätt? Om ni tyckte bilen var så fruktansvärt kass så kunde ni väl sagt det när ni var och provkörde den. Ni berömde bilen väldigt mycket vid provkörningen och tyckte bla att inredningen var grym. Fy f*n vad falska ni är! Ni andra som ska sälja era bilar här på autopower, se till att inte låta dessa snubbar komma och titta på er bil om den inte är i oklanderligt superskick samt att ni ger bort bilen!!! jag har förresten aldrig påstått att bilen är i något superskick och går som ett monster.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.