AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

M-modeller och Alpina
857

bmw m3 i trollhättan ?

M3-lappen
jag låg bakom en saffransgul m3a coupe i dag med gt-vinge å tak-ving... den tros härstammas ifrån trollhättan-trakten.. vem kan det vara ? någon som kan hjälpa mig med det ?
han körde som ett svin.. å jag vägrade släppa på gasen.. så vi låg lika..
Han som har mr car har en saffrans gul e46:a. Men jag tror inte han har en massa vingar på den. Hade inte det sist jag såg den iallafall.
/Lidberg
M3
1.594
M3_LOVER
M3 3.2 Cab -97
Jag såg den i lidköping idag, den hade ett utblås inte sant.
Och lackad m läpp i fram i silver...den e skitsnygg iaf.

MVH: Henrik

///M3
M3-lappen
stämmer.. men va gjorde den där ??.. konstigt.. diffusern bak va nämligen lackad silver med.. å jag kan sätta pengar på att det är en e-36, den jag såg i går.. lidköping alltså.. hm
M3
1.594
M3_LOVER
M3 3.2 Cab -97
Jaja för fan, det är en E36, det är jag 100 på. Den lät jävligt gött iaf, tror jag har sett den på i nån annons nånstanns för nåt års sen. Tror det är en -94:a eller nåt.

Dert va ju Hjulafton i lidköping igår du vet, en helvetes massa folk överallt.

MVH: Henrik

///M3
M3-lappen
okej.. det låter ju lovande.. den såg väldigt bra ut.. å så va det en dekal på bakrutan det stod dunlop på.... får la ta å komma upp till lidköping å visa min lilla avusblåa.. har ju tagit 2 bucklor med den på bilsports events..
M3-lappen: Jag bor i trollhättan men har aldrig sett din M3 Limo, ....?? Ny köpt? Jag va och kollade på en M3 Limo -96 i vänersborg igår till ett mycket bra pris, tror dock att en göreborgare hann före mig då han skulle komma upp och köpa den samma kväll..... får se hur det går...

M3-lappen
NIzze: nej den är inte nyköpt.. jag åker genom trollhättan varje dag med den. det är en avusblå med gt-läpp numera lackad blå.. förr va det kofiberlook.. den är inte mkt att se heller.. kom trea på mantorp i bmw klassen bara.. så det är inte mkt att hänga i granen
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.