|
|
|
|---|---|
M3-lappen |
jag låg bakom en saffransgul m3a coupe i dag med gt-vinge å tak-ving... den tros härstammas ifrån trollhättan-trakten.. vem kan det vara ? någon som kan hjälpa mig med det ? han körde som ett svin.. å jag vägrade släppa på gasen.. så vi låg lika.. |
|
Han som har mr car har en saffrans gul e46:a. Men jag tror inte han har en massa vingar på den. Hade inte det sist jag såg den iallafall. /Lidberg |
|
|
Jag såg den i lidköping idag, den hade ett utblås inte sant. Och lackad m läpp i fram i silver...den e skitsnygg iaf. MVH: Henrik ///M3 |
|
M3-lappen |
stämmer.. men va gjorde den där ??.. konstigt.. diffusern bak va nämligen lackad silver med.. å jag kan sätta pengar på att det är en e-36, den jag såg i går.. lidköping alltså.. hm |
|
Jaja för fan, det är en E36, det är jag 100 på. Den lät jävligt gött iaf, tror jag har sett den på i nån annons nånstanns för nåt års sen. Tror det är en -94:a eller nåt. Dert va ju Hjulafton i lidköping igår du vet, en helvetes massa folk överallt. MVH: Henrik ///M3 |
|
M3-lappen |
okej.. det låter ju lovande.. den såg väldigt bra ut.. å så va det en dekal på bakrutan det stod dunlop på.... får la ta å komma upp till lidköping å visa min lilla avusblåa.. har ju tagit 2 bucklor med den på bilsports events.. |
|
M3-lappen: Jag bor i trollhättan men har aldrig sett din M3 Limo, ....?? Ny köpt? Jag va och kollade på en M3 Limo -96 i vänersborg igår till ett mycket bra pris, tror dock att en göreborgare hann före mig då han skulle komma upp och köpa den samma kväll..... får se hur det går... |
|
M3-lappen |
NIzze: nej den är inte nyköpt.. jag åker genom trollhättan varje dag med den. det är en avusblå med gt-läpp numera lackad blå.. förr va det kofiberlook.. den är inte mkt att se heller.. kom trea på mantorp i bmw klassen bara.. så det är inte mkt att hänga i granen |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.