|
|
|
|---|---|
|
Länk Intressant att ett Audiforum är före med BMW-nyheter än vad NORDENS STÖRSTA BMW-forum ??? | |
|
Eftersom bilderna är PHOTOSHOPMONTAGE, spekulationer och inte officiella så är det inte alls konstigt att en seriös sida som Autopower väljer att inte publicera dem (med detta inte sagt att RS6.com är oseriösa, tvärtom!). Bilderna har cirkulerat i olika varianter under flera månader och är på intet sätt nya. I övrigt så förstår jag inte vad du gör här på Autopower när du tycks anse att alla andra forum är så mycket bättre? Mvh, Kalle _______ E38:an: Länk |
|
| jag har inte nämt något om att andra forum är bättre. tvrärtom så har jag faktiskt sagt (citat) "AP är det bästa forumet alla kategorier innehållsmässigt" | |
| Ifall du läser några rader ner så ser du att det redan är postat på autopower... Länk | |
|
Autobild presenterar alltid massa spännande "shoppade" bilder på hur kommande modeller ska se ut. E90 skulle bl.a. ha X3 baklysen för ett år sedan (enl. autobild). Det är inga nyheter, det är grafiskt omsatta spekulationer. En tråd på ett annat forum: Länk Mvh, /Wille |
|
| jag vet, men det är inte samma länk + att Z3 M inte fanns med där. | |
|
Z3M? Jag såg i alla fall inga bilder som inte fanns på Länk Förstår inte heller vad du gör här när du mest verkar klaga - eller är det sytftet...? Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
| vem klagar? jag ställde en fråga som har blivit besvarad. Det är ju ni som klagar på mig. | |
|
graFFe Med tanka på att bilderna du länkar till är "snodda" ifrån den sidan så... Du är efter! Så för att svara på din fråga så har du inte sökt tillräckligt, och bilden på Z4M (inte Z3M...) är gammal så den finns redan på Autopower. Några mer frågor? |
|
| den m3.an var sjukt snygg, speciellt var den snyggare bak än de nya... | |
| gillade inte baklysena på m3:an | |
Njuren |
Kalle: Hårda ord från en hård man ;-) BMW - i nöd och lust? |
|
graffe: Konstigt om folk klagar på dig? Det finns ju flera photoshop-ryktes-trådar... |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.