|
Sida 4 av 4
|
|
|---|---|
|
Vad synd...eller jag menar vad kul för dig! Men synd av den anledning att den eminenta tråd då dör ut..? |
|
|
1: inte omöjligt... Bara o byta. 2: Fläkt kan ej gå när bilen är avstängt efter som det inte är en elfläkt. Som tidigare talare sagt är det en viscovariant... Pröva att starta bilen när den är kall, öppna huven o rulla ihop en dagstidning o stick in i fläkten... Fläktem skall nu stanna ganska enkel... Om du nu gör om samma sak när bilen varm och stått en stund på tomgång skall din dagstidning omedelbart strimlas i småbitar. Vanligaste felet är ju dock att viscokopplingen låser sig och fläkten går på fullvarv konstant / följer motornsvarv. 3: Kan ju bero på tusensaker. Klart att det måste lukta lite avgaser, är nog inte att oroa sig för. _______ /Chrille |
|
|
oj oj.... Läste bara till sidan 1 i tråden :) här ovan är ialla fall mitt svar till det inlägget. _______ /Chrille |
|
| Hehe... :) Det blir nog en ny BMW om ett litet tag igen. En lite nyare då... ;) Och förmodligen en 3:a istf en 7:a... bättre rent ekonomiskt. Kul de med... | |
|
bentley rhythm ace: Fick du ut 19k som du ville ha? ///Johan Länk |
|
|
Det är klockrent att sälja E32 till Finland o Norge!!! Det har jag gjort, o snacka om att man får betalt.... BMW - Du mein einzig Licht. Die Rose hat nicht,was an Farb und Schein,wie Sie,mein Bayrische Mädel. |
|
| Inte riktigt, jag fick 1800 € och bilen går till Finland så fordonsskatten lär jag väl få tillbaka. Riktigt nervöst vid försäljningen, centrallåset barkade ur fullständigt just då, aldrig hänt förut, så jag trodde killen skulle vända på klacken när vi redan tömt bilen på allt mitt & lagt in en 4 andra däck i den osv. Han verkar snajdig på BMW så han tyckte typ "no problem" på finlandssvenska. Så... puh! Gjorde en förlust som tusan, men fick iaf lite cash, vilket var grymt välbehövligt. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.